Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/34936
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | BRASSINNE, Kristien | |
dc.contributor.author | Ketelslegers, Lore | |
dc.date.accessioned | 2021-09-13T13:00:03Z | - |
dc.date.available | 2021-09-13T13:00:03Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/34936 | - |
dc.description.abstract | Deze masterproef probeert een antwoord te formuleren op de vraag: "Hoe kunnen we, via een maatschappelijk probleem zoals luchtvervuiling, chemische practica opstellen die het kritisch denken (en de motivatie) van leerlingen van de 3e graad ASO/TSO in de wetenschappelijke richtingen verhogen? Welke componenten van deze practica moeten aangepast worden om dit kritisch denken te verkrijgen?" Hiervoor zijn er drie verschillende experimenten uitgewerkt die zich toespitsen op een van de vervuilende stoffen. Een eerste experiment concentreert zich op fijnstof en de detectie ervan. Een tweede experiment houdt zich bezig met stikstofdioxide en het derde experiment met de analyse van koolstofdioxide. | |
dc.format.mimetype | Application/pdf | |
dc.language | nl | |
dc.publisher | UHasselt | |
dc.title | Ontwerpen van een didactisch chemisch experiment. Luchtvervuiling in de klas | |
dc.type | Theses and Dissertations | |
local.bibliographicCitation.jcat | T2 | |
dc.description.notes | Educatieve master in de wetenschappen en technologie-wetenschappen | |
local.type.specified | Master thesis | |
item.fullcitation | Ketelslegers, Lore (2021) Ontwerpen van een didactisch chemisch experiment. Luchtvervuiling in de klas. | - |
item.contributor | Ketelslegers, Lore | - |
item.accessRights | Open Access | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
Appears in Collections: | Master theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
461bf3f4-c873-4de2-b3aa-ffed57b82732.pdf | 4.86 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.