Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/34941
Title: Studeren met AD(H)D in het hoger onderwijs. Een effectiviteitsstudie van een online coachingstraject in groep
Authors: Pauwels, Tina
Advisors: TOPS, Wim
Issue Date: 2021
Publisher: UHasselt
Abstract: In deze masterproef wordt een effectiviteitsstudie uitgevoerd op een coachingstraject van studenten met ADHD in het hoger onderwijs.
Notes: Educatieve master in de economie
Document URI: http://hdl.handle.net/1942/34941
Category: T2
Type: Theses and Dissertations
Appears in Collections:Master theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
749cc164-0d02-4c6c-98dc-7545802e8dd6.pdf1.54 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s)

70
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

28
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.