Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/38174
Title: | Nuttige onderwijs- en examenfaciliteiten voor studenten met dyslexie in het hoger onderwijs. Een kwantitatieve en kwalitatieve benadering | Authors: | Indestege, Jinte | Advisors: | TOPS, Wim | Issue Date: | 2021 | Publisher: | UHasselt | Abstract: | Het aantal studenten met de leerstoornis dyslexie in het hoger onderwijs neemt de laatste jaren toe. Studenten met dyslexie ervaren lees- en/of schrijfproblemen die ook een invloed kunnen hebben op hun studies. Door gebruik te maken van onderwijs- en examenfaciliteiten kunnen moeilijkheden die dyslectische studenten tijdens hun studies ondervinden gecompenseerd worden. Daarom onderzoekt deze masterproef of examen- en onderwijsfaciliteiten nuttig zijn voor studenten met dyslexie in het hoger onderwijs. | Notes: | Educatieve master in de economie | Document URI: | http://hdl.handle.net/1942/38174 | Category: | T2 | Type: | Theses and Dissertations |
Appears in Collections: | Master theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5487d79c-1d63-46ca-b49c-f8e23d6ab7f2.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Page view(s)
30
checked on Sep 10, 2023
Download(s)
2
checked on Sep 10, 2023
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.