Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/38174Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | TOPS, Wim | |
| dc.contributor.author | Indestege, Jinte | |
| dc.date.accessioned | 2022-09-26T08:18:04Z | - |
| dc.date.available | 2022-09-26T08:18:04Z | - |
| dc.date.issued | 2021 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/38174 | - |
| dc.description.abstract | Het aantal studenten met de leerstoornis dyslexie in het hoger onderwijs neemt de laatste jaren toe. Studenten met dyslexie ervaren lees- en/of schrijfproblemen die ook een invloed kunnen hebben op hun studies. Door gebruik te maken van onderwijs- en examenfaciliteiten kunnen moeilijkheden die dyslectische studenten tijdens hun studies ondervinden gecompenseerd worden. Daarom onderzoekt deze masterproef of examen- en onderwijsfaciliteiten nuttig zijn voor studenten met dyslexie in het hoger onderwijs. | |
| dc.format.mimetype | Application/pdf | |
| dc.language | nl | |
| dc.publisher | UHasselt | |
| dc.title | Nuttige onderwijs- en examenfaciliteiten voor studenten met dyslexie in het hoger onderwijs. Een kwantitatieve en kwalitatieve benadering | |
| dc.type | Theses and Dissertations | |
| local.bibliographicCitation.jcat | T2 | |
| dc.description.notes | Educatieve master in de economie | |
| local.type.specified | Master thesis | |
| item.fullcitation | Indestege, Jinte (2021) Nuttige onderwijs- en examenfaciliteiten voor studenten met dyslexie in het hoger onderwijs. Een kwantitatieve en kwalitatieve benadering. | - |
| item.contributor | Indestege, Jinte | - |
| item.fulltext | With Fulltext | - |
| item.accessRights | Open Access | - |
| Appears in Collections: | Master theses | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 5487d79c-1d63-46ca-b49c-f8e23d6ab7f2.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.