Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/38174
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | TOPS, Wim | |
dc.contributor.author | Indestege, Jinte | |
dc.date.accessioned | 2022-09-26T08:18:04Z | - |
dc.date.available | 2022-09-26T08:18:04Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/38174 | - |
dc.description.abstract | Het aantal studenten met de leerstoornis dyslexie in het hoger onderwijs neemt de laatste jaren toe. Studenten met dyslexie ervaren lees- en/of schrijfproblemen die ook een invloed kunnen hebben op hun studies. Door gebruik te maken van onderwijs- en examenfaciliteiten kunnen moeilijkheden die dyslectische studenten tijdens hun studies ondervinden gecompenseerd worden. Daarom onderzoekt deze masterproef of examen- en onderwijsfaciliteiten nuttig zijn voor studenten met dyslexie in het hoger onderwijs. | |
dc.format.mimetype | Application/pdf | |
dc.language | nl | |
dc.publisher | UHasselt | |
dc.title | Nuttige onderwijs- en examenfaciliteiten voor studenten met dyslexie in het hoger onderwijs. Een kwantitatieve en kwalitatieve benadering | |
dc.type | Theses and Dissertations | |
local.bibliographicCitation.jcat | T2 | |
dc.description.notes | Educatieve master in de economie | |
local.type.specified | Master thesis | |
item.accessRights | Open Access | - |
item.contributor | Indestege, Jinte | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.fullcitation | Indestege, Jinte (2021) Nuttige onderwijs- en examenfaciliteiten voor studenten met dyslexie in het hoger onderwijs. Een kwantitatieve en kwalitatieve benadering. | - |
Appears in Collections: | Master theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5487d79c-1d63-46ca-b49c-f8e23d6ab7f2.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Page view(s)
30
checked on Sep 10, 2023
Download(s)
2
checked on Sep 10, 2023
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.