Please use this identifier to cite or link to this item:
                
       http://hdl.handle.net/1942/38174| Title: | Nuttige onderwijs- en examenfaciliteiten voor studenten met dyslexie in het hoger onderwijs. Een kwantitatieve en kwalitatieve benadering | Authors: | Indestege, Jinte | Advisors: | TOPS, Wim | Issue Date: | 2021 | Publisher: | UHasselt | Abstract: | Het aantal studenten met de leerstoornis dyslexie in het hoger onderwijs neemt de laatste jaren toe. Studenten met dyslexie ervaren lees- en/of schrijfproblemen die ook een invloed kunnen hebben op hun studies. Door gebruik te maken van onderwijs- en examenfaciliteiten kunnen moeilijkheden die dyslectische studenten tijdens hun studies ondervinden gecompenseerd worden. Daarom onderzoekt deze masterproef of examen- en onderwijsfaciliteiten nuttig zijn voor studenten met dyslexie in het hoger onderwijs. | Notes: | Educatieve master in de economie | Document URI: | http://hdl.handle.net/1942/38174 | Category: | T2 | Type: | Theses and Dissertations | 
| Appears in Collections: | Master theses | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 5487d79c-1d63-46ca-b49c-f8e23d6ab7f2.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Google ScholarTM
		
		
   		    Check
	Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
