Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/38184
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSCHREURS, Sonja
dc.contributor.advisorKUPPENS, Tom
dc.contributor.authorVanderspikken, Lore
dc.date.accessioned2022-09-26T08:18:06Z-
dc.date.available2022-09-26T08:18:06Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/38184-
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleScience communication: hoe kunnen we het onderzoek van het Centrum voor Milieukunde van de UHasselt naar de klas brengen?
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de wetenschappen en technologie-wetenschappen
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorVanderspikken, Lore-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationVanderspikken, Lore (2022) Science communication: hoe kunnen we het onderzoek van het Centrum voor Milieukunde van de UHasselt naar de klas brengen?.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
38df273f-812d-4bcb-914c-020aa402a6bb.pdf1.41 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

26
checked on Sep 10, 2023

Download(s)

2
checked on Sep 10, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.