Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/38204
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSTEVENS, Ruth
dc.contributor.authorPeeters, Marie
dc.date.accessioned2022-09-26T08:18:10Z-
dc.date.available2022-09-26T08:18:10Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/38204-
dc.description.abstractMasterproef: Het creëren van een didactische meerwaarde op de speelplaats vanuit persoonlijke noden van leerlingen en leerkrachten. Promotor Ruth Stevens Samengewerkt met Sint Mauritius School te Bilzen, lagere graad.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleHet creëren van een didactische meerwaarde op de speelplaats vanuit persoonlijke noden van leerlingen en leerkrachten
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de ontwerpwetenschappen
local.type.specifiedMaster thesis
item.contributorPeeters, Marie-
item.fullcitationPeeters, Marie (2022) Het creëren van een didactische meerwaarde op de speelplaats vanuit persoonlijke noden van leerlingen en leerkrachten.-
item.accessRightsOpen Access-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
e7d29b0a-55be-4db0-a782-81b072689ed6.pdf6.34 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

72
checked on Sep 10, 2023

Download(s)

26
checked on Sep 10, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.