Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/39417
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | STRAETEMANS, Marijn | - |
dc.contributor.author | GUEDENS, Wanda | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-14T15:20:20Z | - |
dc.date.available | 2023-02-14T15:20:20Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.date.submitted | 2023-02-12T16:49:27Z | - |
dc.identifier.citation | LNO² (Lerend Netwerk van Onderwijsondersteuners) DUURZAME DIGITALE TRANSFORMATIE, LUCA School of Arts-Brussels, 12 mei 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/39417 | - |
dc.description.abstract | Voorsprongfonds-speerpunt 1 (en 2) vicerector onderwijs Wanda Guedens Marijn Straetemans 2: stakeholderanalyse 3: ontwerp architectuur 4: pilots-microcredentials het huidige onderwijsaanbod FLEXIBEL ontsluiten voor alle lerenden (initieel en levenslang) (onderwijs)loopbanen INTERDISCIPLINAIR EN GEPERSONALISEERD kleuren. inspelen op behoeften van de ARBEIDSMARKT of van de SAMENLEVING. o analyse-instrument ontwikkelen o analyse van competentieprofielen en curricula o loslaten van de traditionele entiteit van Ba/Ma o inzicht in huidige studentenstromen o inzicht in wenselijke modules/trajecten o multi-& interdisciplinair o interviews met leerlingen, studenten, levenslange leerders, sectororganisaties, … minimaal 2 pilots gericht op levenslang lerenden o mobiliteitswetenschappen o statistics & data science Welke lerenden/welk niveau zit in de scope? Iemand ervaring met efficiënte onderwijslogistiek? (SURF) Hoe overtuig je docenten om anders te denken over onderwijs in het kader van LLL? Wat zijn de succesfactoren voor intergenerationeel leren? Kritische succesfactoren voor de organisatie van competentieclusters en/of micro-credentials? o potentiële architectuur volgens honingraatmodel o een actualisering van de employability skills o het creatief combineren van bouwstenen | - |
dc.language.iso | nl | - |
dc.subject.other | Opleidingenportfolio | - |
dc.subject.other | Voorsprongfonds | - |
dc.subject.other | initiële leerder | - |
dc.subject.other | levenslang leerder | - |
dc.title | Slimme architectuur opleidingenportfolio | - |
dc.type | Conference Material | - |
local.bibliographicCitation.conferencedate | 2022, May 12 | - |
local.bibliographicCitation.conferencename | LNO² (Lerend Netwerk van Onderwijsondersteuners) DUURZAME DIGITALE TRANSFORMATIE | - |
local.bibliographicCitation.conferenceplace | LUCA School of Arts-Brussels | - |
local.bibliographicCitation.jcat | C2 | - |
local.type.refereed | Refereed | - |
local.type.specified | Conference Poster | - |
local.provider.type | - | |
local.uhasselt.international | no | - |
item.contributor | STRAETEMANS, Marijn | - |
item.contributor | GUEDENS, Wanda | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.accessRights | Open Access | - |
item.fullcitation | STRAETEMANS, Marijn & GUEDENS, Wanda (2022) Slimme architectuur opleidingenportfolio. In: LNO² (Lerend Netwerk van Onderwijsondersteuners) DUURZAME DIGITALE TRANSFORMATIE, LUCA School of Arts-Brussels, 12 mei 2022. | - |
Appears in Collections: | Research publications |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
LNO_uh1_poster Marijn Straetemans.pdf | Conference material | 1.83 MB | Adobe PDF | View/Open |
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.