Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/40985
Title: Een inclusieve schoolcultuur
Authors: Jannis, Bieke
Vanherk, Sarah
Advisors: STRUYVEN, Katrien
EMMERS, Elke
Issue Date: 2023
Publisher: UHasselt
Abstract: Inclusief onderwijs staat en valt met hoe er naar gekeken wordt. Zowel directie als leerkrachten vormen hierin een enorme belangrijke schakel. De attitudes van leerkrachten ten opzichte van inclusief onderwijs en de invloed van de schoolcultuur hierop, worden in deze masterproef blootgelegd. Alsook de twee factoren die een grote invloed hebben op deze attitudes en die op dit moment nog onvoldoende aanwezig zijn. Namelijk het gebrek aan zich competent voelen door te weinig ondersteuning vanuit de directie en het gebrek aan onderwijzing op dit gebied.
Notes: Educatieve master in de wetenschappen en technologie-wetenschappen
Document URI: http://hdl.handle.net/1942/40985
Category: T2
Type: Theses and Dissertations
Appears in Collections:Master theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
79ae34d7-389f-42b5-8cab-361ba815d375.pdf5.85 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.