Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/40997
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKUPPENS, Tom
dc.contributor.advisorMEERTENS, Ronny
dc.contributor.authorBeckers, Kevin
dc.date.accessioned2023-09-21T07:47:24Z-
dc.date.available2023-09-21T07:47:24Z-
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/40997-
dc.description.abstractEr werd een casestudy gedaan op het Sint-Augustinusinstituut te Bree om een advies uit te werken omtrent het gebruik van ICT tijdens de les. Op basis van interviews met leerkrachten werd er onderzocht welke pijnpunten er bij de leerkrachten aanwezig waren op vlak van de integratie van ICT in hun lessen. Vanuit deze interviews werd de vakgroep chemie gekozen als doelgroep en werden er hiervoor concrete adviezen uitgewerkt. Deze adviezen waren, voornamelijk, specifiek voor de vakgroep chemie maar bestaan ook uit algemene adviezen. Voor de lessen chemie is er een nieuwe les ontwikkeld via co-design die de integratie van ICT in de les bevorderd.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleMeerwaarde van de laptop/digisprong in de lessen
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de wetenschappen en technologie-wetenschappen
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorBeckers, Kevin-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationBeckers, Kevin (2023) Meerwaarde van de laptop/digisprong in de lessen.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
f227bab4-825f-49cc-b270-5b1db403ff76.pdf5.12 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.