Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/40997
Title: | Meerwaarde van de laptop/digisprong in de lessen | Authors: | Beckers, Kevin | Advisors: | KUPPENS, Tom MEERTENS, Ronny |
Issue Date: | 2023 | Publisher: | UHasselt | Abstract: | Er werd een casestudy gedaan op het Sint-Augustinusinstituut te Bree om een advies uit te werken omtrent het gebruik van ICT tijdens de les. Op basis van interviews met leerkrachten werd er onderzocht welke pijnpunten er bij de leerkrachten aanwezig waren op vlak van de integratie van ICT in hun lessen. Vanuit deze interviews werd de vakgroep chemie gekozen als doelgroep en werden er hiervoor concrete adviezen uitgewerkt. Deze adviezen waren, voornamelijk, specifiek voor de vakgroep chemie maar bestaan ook uit algemene adviezen. Voor de lessen chemie is er een nieuwe les ontwikkeld via co-design die de integratie van ICT in de les bevorderd. | Notes: | Educatieve master in de wetenschappen en technologie-wetenschappen | Document URI: | http://hdl.handle.net/1942/40997 | Category: | T2 | Type: | Theses and Dissertations |
Appears in Collections: | Master theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
f227bab4-825f-49cc-b270-5b1db403ff76.pdf | 5.12 MB | Adobe PDF | View/Open |
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.