Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/40998
Title: Waarom wordt er weinig gebruik gemaakt van klasexperimenten in het economie-onderwijs in Limburg?
Authors: Schrooten, Britt
Advisors: KUPPENS, Tom
Issue Date: 2023
Publisher: UHasselt
Abstract: In deze masterproef wordt onderzocht wat de redenen zijn voor het weinig gebruik van economische klasexperimenten. Eerst wordt er gekeken naar de percepties van leerkrachten economie uit bestaande wetenschappelijke literatuur. Vervolgens wordt er een focusgroep georganiseerd om deze percepties te bekrachtigen, ontkrachten en/of vervolledigen. Bovendien geven de respondenten enkele mogelijke suggesties om het gebruik van economische klasexperimenten te doen toenemen.
Notes: Educatieve master in de economie
Document URI: http://hdl.handle.net/1942/40998
Category: T2
Type: Theses and Dissertations
Appears in Collections:Master theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
a096a9e5-1f2d-4637-a9a6-aa455d67ebf3.pdf1.76 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.