Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/40998
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKUPPENS, Tom
dc.contributor.authorSchrooten, Britt
dc.date.accessioned2023-09-21T07:47:24Z-
dc.date.available2023-09-21T07:47:24Z-
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/40998-
dc.description.abstractIn deze masterproef wordt onderzocht wat de redenen zijn voor het weinig gebruik van economische klasexperimenten. Eerst wordt er gekeken naar de percepties van leerkrachten economie uit bestaande wetenschappelijke literatuur. Vervolgens wordt er een focusgroep georganiseerd om deze percepties te bekrachtigen, ontkrachten en/of vervolledigen. Bovendien geven de respondenten enkele mogelijke suggesties om het gebruik van economische klasexperimenten te doen toenemen.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleWaarom wordt er weinig gebruik gemaakt van klasexperimenten in het economie-onderwijs in Limburg?
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de economie
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorSchrooten, Britt-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationSchrooten, Britt (2023) Waarom wordt er weinig gebruik gemaakt van klasexperimenten in het economie-onderwijs in Limburg?.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
a096a9e5-1f2d-4637-a9a6-aa455d67ebf3.pdf1.76 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.