Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/40998
Title: | Waarom wordt er weinig gebruik gemaakt van klasexperimenten in het economie-onderwijs in Limburg? | Authors: | Schrooten, Britt | Advisors: | KUPPENS, Tom | Issue Date: | 2023 | Publisher: | UHasselt | Abstract: | In deze masterproef wordt onderzocht wat de redenen zijn voor het weinig gebruik van economische klasexperimenten. Eerst wordt er gekeken naar de percepties van leerkrachten economie uit bestaande wetenschappelijke literatuur. Vervolgens wordt er een focusgroep georganiseerd om deze percepties te bekrachtigen, ontkrachten en/of vervolledigen. Bovendien geven de respondenten enkele mogelijke suggesties om het gebruik van economische klasexperimenten te doen toenemen. | Notes: | Educatieve master in de economie | Document URI: | http://hdl.handle.net/1942/40998 | Category: | T2 | Type: | Theses and Dissertations |
Appears in Collections: | Master theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
a096a9e5-1f2d-4637-a9a6-aa455d67ebf3.pdf | 1.76 MB | Adobe PDF | View/Open |
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.