Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/40999
Title: Een flipped classroom leerpad voor macro-economie
Authors: Stox, Kenneth
Advisors: KUPPENS, Tom
Issue Date: 2023
Publisher: UHasselt
Abstract: De opzet van deze masterproef kwam tot stand doordat de hoorcolleges van het opleidingsonderdeel Macro-economie aan de Universiteit Hasselt op dit moment vooral gekenmerkt worden door teacher centered learning. Dit terwijl onderwijsvormen waar leerlingen passieve verkrijger zijn van de leerstof verleden tijd zijn. Bijgevolg wordt in deze masterproef via ontwerpgericht onderzoek een antwoord gegeven op de centrale onderzoeksvraag: “Hoe effectieve, activerende leerpaden ontwikkelen voor het opleidingsonderdeel Macro-economie?”. Om deze vraag te beantwoorden wordt enerzijds een kritische literatuurstudie uitgevoerd en anderzijds leerpaden ontwikkeld voor het opleidingsonderdeel Macro-economie.
Notes: Educatieve master in de economie
Document URI: http://hdl.handle.net/1942/40999
Category: T2
Type: Theses and Dissertations
Appears in Collections:Master theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
de773d6a-2407-4b2a-a2c6-1f66a1599270.pdf8.49 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.