Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/40999
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKUPPENS, Tom
dc.contributor.authorStox, Kenneth
dc.date.accessioned2023-09-21T07:47:24Z-
dc.date.available2023-09-21T07:47:24Z-
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/40999-
dc.description.abstractDe opzet van deze masterproef kwam tot stand doordat de hoorcolleges van het opleidingsonderdeel Macro-economie aan de Universiteit Hasselt op dit moment vooral gekenmerkt worden door teacher centered learning. Dit terwijl onderwijsvormen waar leerlingen passieve verkrijger zijn van de leerstof verleden tijd zijn. Bijgevolg wordt in deze masterproef via ontwerpgericht onderzoek een antwoord gegeven op de centrale onderzoeksvraag: “Hoe effectieve, activerende leerpaden ontwikkelen voor het opleidingsonderdeel Macro-economie?”. Om deze vraag te beantwoorden wordt enerzijds een kritische literatuurstudie uitgevoerd en anderzijds leerpaden ontwikkeld voor het opleidingsonderdeel Macro-economie.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleEen flipped classroom leerpad voor macro-economie
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de economie
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorStox, Kenneth-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationStox, Kenneth (2023) Een flipped classroom leerpad voor macro-economie.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
de773d6a-2407-4b2a-a2c6-1f66a1599270.pdf8.49 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.