Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/40999
Title: | Een flipped classroom leerpad voor macro-economie | Authors: | Stox, Kenneth | Advisors: | KUPPENS, Tom | Issue Date: | 2023 | Publisher: | UHasselt | Abstract: | De opzet van deze masterproef kwam tot stand doordat de hoorcolleges van het opleidingsonderdeel Macro-economie aan de Universiteit Hasselt op dit moment vooral gekenmerkt worden door teacher centered learning. Dit terwijl onderwijsvormen waar leerlingen passieve verkrijger zijn van de leerstof verleden tijd zijn. Bijgevolg wordt in deze masterproef via ontwerpgericht onderzoek een antwoord gegeven op de centrale onderzoeksvraag: “Hoe effectieve, activerende leerpaden ontwikkelen voor het opleidingsonderdeel Macro-economie?”. Om deze vraag te beantwoorden wordt enerzijds een kritische literatuurstudie uitgevoerd en anderzijds leerpaden ontwikkeld voor het opleidingsonderdeel Macro-economie. | Notes: | Educatieve master in de economie | Document URI: | http://hdl.handle.net/1942/40999 | Category: | T2 | Type: | Theses and Dissertations |
Appears in Collections: | Master theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
de773d6a-2407-4b2a-a2c6-1f66a1599270.pdf | 8.49 MB | Adobe PDF | View/Open |
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.