Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/43779
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSTEVENS, Ruth
dc.contributor.authorGoesaert, Sophie
dc.date.accessioned2024-09-13T07:50:43Z-
dc.date.available2024-09-13T07:50:43Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/43779-
dc.description.abstractHet doel van dit onderzoek is om mezelf en anderen te informeren over de bekende referenties en de subjectief gevormde meningen van leerlingen. Deze leerlingen zullen tijdens hun architectuurstudies zichzelf ontwikkelen en nog een beeldtaal vormen. Het doel van dit onderzoek is echter te achterhalen op welke manier ze projecten herinneren en omschrijven aan het begin van hun studies, en of we verbanden kunnen leggen tussen de verschillende subjectieve ervaringen. Is het mogelijk om een gedeelde ervaring te vormen binnen subjectief opgebouwde referentiekaders, voortkomend uit de beeldtaal en ervaringen van de leerlingen?
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleNaar een te delen ervaring in subjectief opgebouwde referentiekader
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de ontwerpwetenschappen
local.type.specifiedMaster thesis
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationGoesaert, Sophie (2024) Naar een te delen ervaring in subjectief opgebouwde referentiekader.-
item.contributorGoesaert, Sophie-
item.accessRightsOpen Access-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
43a0bc9c-00ad-4548-97b9-be3aed044676.pdf33.15 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.