Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/43779
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | STEVENS, Ruth | |
dc.contributor.author | Goesaert, Sophie | |
dc.date.accessioned | 2024-09-13T07:50:43Z | - |
dc.date.available | 2024-09-13T07:50:43Z | - |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/43779 | - |
dc.description.abstract | Het doel van dit onderzoek is om mezelf en anderen te informeren over de bekende referenties en de subjectief gevormde meningen van leerlingen. Deze leerlingen zullen tijdens hun architectuurstudies zichzelf ontwikkelen en nog een beeldtaal vormen. Het doel van dit onderzoek is echter te achterhalen op welke manier ze projecten herinneren en omschrijven aan het begin van hun studies, en of we verbanden kunnen leggen tussen de verschillende subjectieve ervaringen. Is het mogelijk om een gedeelde ervaring te vormen binnen subjectief opgebouwde referentiekaders, voortkomend uit de beeldtaal en ervaringen van de leerlingen? | |
dc.format.mimetype | Application/pdf | |
dc.language | nl | |
dc.publisher | UHasselt | |
dc.title | Naar een te delen ervaring in subjectief opgebouwde referentiekader | |
dc.type | Theses and Dissertations | |
local.bibliographicCitation.jcat | T2 | |
dc.description.notes | Educatieve master in de ontwerpwetenschappen | |
local.type.specified | Master thesis | |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.fullcitation | Goesaert, Sophie (2024) Naar een te delen ervaring in subjectief opgebouwde referentiekader. | - |
item.contributor | Goesaert, Sophie | - |
item.accessRights | Open Access | - |
Appears in Collections: | Master theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
43a0bc9c-00ad-4548-97b9-be3aed044676.pdf | 33.15 MB | Adobe PDF | View/Open |
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.