Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/44032
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVAN RIEL, Allard
dc.contributor.authorVanginderhuysen, Gaëlle
dc.date.accessioned2024-09-13T07:53:33Z-
dc.date.available2024-09-13T07:53:33Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/44032-
dc.description.abstractDe masterproef onderzoekt de impact van co-branding binnen value constellations, op customer engagement. Ondanks positieve bevindingen wijst de studie op beperkingen zoals een niet-representatieve steekproef en suggereert het verbeteringen voor toekomstig onderzoek, inclusief een kritische evaluatie van meetinstrumenten en de overweging van verschillende co-branding scenario's. Deze inzichten dragen bij aan effectievere co-brandingstrategieën in diverse bedrijfscontexten.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleSamenstelling en evaluatie van een complex (diensten-)aanbod: Hoe moeten we een goede ‘value constellation’ samenstellen? Bijvoorbeeld in een ‘shopping center’ of ‘destination management’
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster in de handelswetenschappen-marketing management
local.type.specifiedMaster thesis
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
item.fullcitationVanginderhuysen, Gaëlle (2024) Samenstelling en evaluatie van een complex (diensten-)aanbod: Hoe moeten we een goede ‘value constellation’ samenstellen? Bijvoorbeeld in een ‘shopping center’ of ‘destination management’.-
item.contributorVanginderhuysen, Gaëlle-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
f67036bf-28bb-4337-8c97-5bc7e4f954b5.pdf1.85 MBAdobe PDFView/Open
6689f991-c01e-4659-a93e-505ffea54c59.pdf395.58 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.