Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/44032
Title: Samenstelling en evaluatie van een complex (diensten-)aanbod: Hoe moeten we een goede ‘value constellation’ samenstellen? Bijvoorbeeld in een ‘shopping center’ of ‘destination management’
Authors: Vanginderhuysen, Gaëlle
Advisors: VAN RIEL, Allard
Issue Date: 2024
Publisher: UHasselt
Abstract: De masterproef onderzoekt de impact van co-branding binnen value constellations, op customer engagement. Ondanks positieve bevindingen wijst de studie op beperkingen zoals een niet-representatieve steekproef en suggereert het verbeteringen voor toekomstig onderzoek, inclusief een kritische evaluatie van meetinstrumenten en de overweging van verschillende co-branding scenario's. Deze inzichten dragen bij aan effectievere co-brandingstrategieën in diverse bedrijfscontexten.
Notes: master in de handelswetenschappen-marketing management
Document URI: http://hdl.handle.net/1942/44032
Category: T2
Type: Theses and Dissertations
Appears in Collections:Master theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
f67036bf-28bb-4337-8c97-5bc7e4f954b5.pdf1.85 MBAdobe PDFView/Open
6689f991-c01e-4659-a93e-505ffea54c59.pdf395.58 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.