Please use this identifier to cite or link to this item:
                
       http://hdl.handle.net/1942/46286| Title: | Design-based onderwijsonderzoek om de implementatie van een interdisciplinaire leerlijn te versterken | Authors: | DOUMEN, Sarah BAETEN, Dorien | Issue Date: | 2025 | Source: | LNO2- congres 'Onderzoeksgebaseerd werken als onderwijsondersteuner', Antwerpen, 2025, May 28 | Abstract: | Wil je weten hoe je onderwijsinnovaties effectief kunt ontwerpen, testen en verfijnen? In deze talk duiken we in de wereld van design-based research en focusgroepen—een krachtige combinatie waarmee we onderwijsverbeteringen niet alleen ontwikkelen, maar ook continu optimaliseren op basis van praktijkervaringen. Ontdek hoe iteratieve cycli, docent- en studentfeedback en systematische analyses samenkomen om een impactvolle leerervaring voor studenten te creëren! | Document URI: | http://hdl.handle.net/1942/46286 | Category: | C2 | Type: | Conference Material | 
| Appears in Collections: | Research publications | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Design-based research_Doumen_Baeten_LNO2_280525.pdf | Conference material | 2.03 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Google ScholarTM
		
		
   		    Check
	Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
