Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/46286
Title: Design-based onderwijsonderzoek om de implementatie van een interdisciplinaire leerlijn te versterken
Authors: DOUMEN, Sarah 
BAETEN, Dorien 
Issue Date: 2025
Source: LNO2- congres 'Onderzoeksgebaseerd werken als onderwijsondersteuner', Antwerpen, 2025, May 28
Abstract: Wil je weten hoe je onderwijsinnovaties effectief kunt ontwerpen, testen en verfijnen? In deze talk duiken we in de wereld van design-based research en focusgroepen—een krachtige combinatie waarmee we onderwijsverbeteringen niet alleen ontwikkelen, maar ook continu optimaliseren op basis van praktijkervaringen. Ontdek hoe iteratieve cycli, docent- en studentfeedback en systematische analyses samenkomen om een impactvolle leerervaring voor studenten te creëren!
Document URI: http://hdl.handle.net/1942/46286
Category: C2
Type: Conference Material
Appears in Collections:Research publications

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Design-based research_Doumen_Baeten_LNO2_280525.pdfConference material2.03 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.