DOUMEN, Sarah

Full Name
DOUMEN, Sarah
Email
sarah.doumen@uhasselt.be
 
Loading... 5 0 5 0 false
Loading... 6 0 5 0 false

Publications

Results 1-20 of 34 (Search time: 0.008 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)TypeCat.
12022Het gebruik van een digitaal groeiportfolio om de competentieontwikkeling van studenten te maximaliserenDOUMEN, Sarah ; NOTERMANS, Jolien ; HARDY, An Conference MaterialC2
22022Designing an evidence-based interdisciplinary curriculum in science: the case of the new master in materiomicsDOUMEN, Sarah ; HARDY, An ; NOTERMANS, Jolien ; DENOLF, Katleen Conference MaterialC2
32022Curriculum design for a sustainable future: the case of the new master in materiomicsDOUMEN, Sarah ; NOTERMANS, Jolien ; DENOLF, Katleen ; HARDY, An ; VANDAMME, Dries Conference MaterialC2
42022Persona, schaduw en symbolisch geweld: universitaire brochures en hoe ze dekoloniserende acties kunnen informerenDO NASCIMENTO ROCHA, Maristela ; DOUMEN, Sarah ; STRUYVEN, Katrien ; VERHAERT, Guido Conference MaterialC2
52022Het gebruik van een digitaal groeiportfolio om de competentieontwikkeling van studenten te maximaliserenDOUMEN, Sarah ; NOTERMANS, Jolien ; HARDY, An Conference MaterialC2
62022Physics for a sustainable future: the case of the new Master of MateriomicsVANPOUCKE, Danny E.P. ; DOUMEN, Sarah ; NOTERMANS, Jolien ; DENOLF, Katleen ; HARDY, An Conference MaterialC2
72022Physics for a sustainable future: the case of the new Master of MateriomicsDOUMEN, Sarah ; NOTERMANS, Jolien ; DENOLF, Katleen ; VANPOUCKE, Danny E.P. ; HARDY, An Proceedings PaperC2
82022Evidence-based interdisciplinair onderwijs bij de nieuwe master in materiomicsDOUMEN, Sarah ; HARDY, An ; NOTERMANS, Jolien ; DENOLF, Katleen Conference MaterialC2
92021Interdisciplinary STEM education: wave of the futureDOUMEN, Sarah ; DENOLF, Katleen ; ENGELEN, Ilse ; NOTERMANS, Jolien ; HARDY, An ; Blom, Burgert; Carroll, DonnaConference MaterialC2
102021Interdisciplinary STEM education: wave of the futureDOUMEN, Sarah ; DENOLF, Katleen ; ENGELEN, Ilse ; NOTERMANS, Jolien ; HARDY, An ; Burgert, Blom; Carroll, DonnaConference MaterialC2
112019The relative contribution of peer acceptance and individual and class-level teacher–child interactions to kindergartners’ behavioral developmentWeyns, Tessa; Colpin, Hilde; Engels, Maaike C.; DOUMEN, Sarah ; Verschueren, KarineJournal ContributionA1
122018Een nieuw oriënteringsinstrument – met hoge correlatie met reëel studiesucces – voor de begeleiding van de studiekeuze naar de universiteit toeNAUWELAERTS, Erna ; DOUMEN, Sarah ; VERHAERT, Guido ; MOLENBERGHS, Geert ; DE SCHEPPER, Luc Journal ContributionA1
132017Peer acceptance and individual and class-level teacher-child interactions: A longitudinal study on their relative contribution to kindergartners’ behavioral development.Weyns, Tessa; Colpin, Hilde; Engels, Maaike; DOUMEN, Sarah ; Verschueren, KarineProceedings PaperC2
142016The effect of individual and class-level teacher-child interactions and peer acceptance on behavior development in kindergarten: A three-wave longitudinal studyWeyns, Tessa; Colpin, Hilde; DOUMEN, Sarah ; Verschueren, KarineProceedings PaperC2
152016Individual and Class-Level Teacher-Child Interactions and Peer Acceptance: Their Joint Effects on Kindergartners’ Behavioral DevelopmentWeyns, Tessa; Colpin, Hilde; DOUMEN, Sarah ; Verschueren, KarineConference MaterialC2
162016De belangrijkste studentfactoren voor studiesucces in het hoger onderwijs: een grootschalig literatuuronderzoekNAUWELAERTS, Erna ; DOUMEN, Sarah Journal ContributionA1
172015Cruciale studentfactoren voor studiesucces in het hoger onderwijs: Literatuurstudie op basis van meta-analysesDOUMEN, Sarah ; NAUWELAERTS, Erna Conference MaterialC2
182015Overgang SO-HO: Van selectietesten naar oriënteringstrajectNAUWELAERTS, Erna ; DOUMEN, Sarah Conference MaterialC2
192015Overgang SO-HO: Van selectietesten naar oriënteringstrajectNAUWELAERTS, Erna ; DOUMEN, Sarah Conference MaterialC2
202015Selectie- en oriënteringsproeven doorstaan de toetsing niet. Op zoek naar een andere aanpak.NAUWELAERTS, Erna ; DOUMEN, Sarah Journal ContributionA1