Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/46078
Title: | Design-based onderwijsonderzoek om de implementatie van een interdisciplinaire leerlijn te versterken | Authors: | DOUMEN, Sarah BAETEN, Dorien |
Issue Date: | 2025 | Source: | LNO2-congres 'Onderzoeksgebaseerd werken als onderwijsondersteuner', Antwerpen, 2025, May 28 | Abstract: | Wil je weten hoe je onderwijsinnovaties effectief kunt ontwerpen, testen en verfijnen? In deze talk duiken we in de wereld van design-based research en focusgroepen—een krachtige combinatie waarmee we onderwijsverbeteringen niet alleen ontwikkelen, maar ook continu optimaliseren op basis van praktijkervaringen. Ontdek hoe iteratieve cycli, docent- en studentfeedback en systematische analyses samenkomen om een impactvolle leerervaring voor studenten te creëren! | Document URI: | http://hdl.handle.net/1942/46078 | Category: | C2 | Type: | Conference Material |
Appears in Collections: | Research publications |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Template Abstract - Congres LNO² (2025) SDoumen_DBaeten.pdf | Conference material | 99.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.