Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/46570
Title: | Drie beleidswensen voor onderwijs en lerarenopleiding | Authors: | STRUYVEN, Katrien | Issue Date: | 2025 | Source: | Tijdschrift Voor Onderwijsrecht En Onderwijsbeleid, 2024-25 (3) , p. 128 -131 | Abstract: | Met veel plezier en interesse las ik de beleidsnota van Zuhal Demir, onze minister van Onderwijs en Vorming in Vlaanderen. Gevraagd naar een kritische beschouwing vanuit pedagogisch-didactische expertise, resulterend in drie amendementen, kwam ik tot drie beleidswensen voor onderwijs en lerarenopleiding: 1. De K en de W van KWaliteit in balans 2. Leraren met diverse competenties, gekwalificeerd voor de toekomst 3. Van concurrentie naar complementariteit in Vlaamse lerarenopleidingen | Document URI: | http://hdl.handle.net/1942/46570 | ISSN: | 0778-0443 | Category: | A1 | Type: | Journal Contribution |
Appears in Collections: | Research publications |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TORB_2024-25_3_G_published article.pdf Restricted Access | Published version | 74.21 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.