Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/46897
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGIELEN, Mario
dc.contributor.authorPeeters, Marianne
dc.date.accessioned2025-09-08T12:25:42Z-
dc.date.available2025-09-08T12:25:42Z-
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/46897-
dc.description.abstractBeweging in lichaam en brein: de impact van bewegend leren op concentratie, welbevinden en leerprestaties in wiskundelessen in het secundair onderwijs. Deze onderzoeksvraag wordt nagegaan aan de hand van een pilotstudie in de eerste graad van het secundair onderwijs. Leerlingen gingen gedurende vier weken aan de slag met bewegend leren tijdens de wiskundelessen. Resultaten werden bekomen uit focusgroepen met leerlingen, leerkrachten en directie.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publishertUL
dc.titleBeweging in lichaam en brein: De impact van bewegend leren op concentratie, welbevinden en leerprestaties in wiskundelessen in het secundair onderwijs
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de gezondheidswetenschappen
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorPeeters, Marianne-
item.fullcitationPeeters, Marianne (2025) Beweging in lichaam en brein: De impact van bewegend leren op concentratie, welbevinden en leerprestaties in wiskundelessen in het secundair onderwijs.-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3c3103f2-c43b-4932-b0fc-57d7280e45f6.pdf2.97 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.