Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/46897
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | GIELEN, Mario | |
dc.contributor.author | Peeters, Marianne | |
dc.date.accessioned | 2025-09-08T12:25:42Z | - |
dc.date.available | 2025-09-08T12:25:42Z | - |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/46897 | - |
dc.description.abstract | Beweging in lichaam en brein: de impact van bewegend leren op concentratie, welbevinden en leerprestaties in wiskundelessen in het secundair onderwijs. Deze onderzoeksvraag wordt nagegaan aan de hand van een pilotstudie in de eerste graad van het secundair onderwijs. Leerlingen gingen gedurende vier weken aan de slag met bewegend leren tijdens de wiskundelessen. Resultaten werden bekomen uit focusgroepen met leerlingen, leerkrachten en directie. | |
dc.format.mimetype | Application/pdf | |
dc.language | nl | |
dc.publisher | tUL | |
dc.title | Beweging in lichaam en brein: De impact van bewegend leren op concentratie, welbevinden en leerprestaties in wiskundelessen in het secundair onderwijs | |
dc.type | Theses and Dissertations | |
local.bibliographicCitation.jcat | T2 | |
dc.description.notes | Educatieve master in de gezondheidswetenschappen | |
local.type.specified | Master thesis | |
item.accessRights | Open Access | - |
item.contributor | Peeters, Marianne | - |
item.fullcitation | Peeters, Marianne (2025) Beweging in lichaam en brein: De impact van bewegend leren op concentratie, welbevinden en leerprestaties in wiskundelessen in het secundair onderwijs. | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
Appears in Collections: | Master theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3c3103f2-c43b-4932-b0fc-57d7280e45f6.pdf | 2.97 MB | Adobe PDF | View/Open |
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.