Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/46897
Title: Beweging in lichaam en brein: De impact van bewegend leren op concentratie, welbevinden en leerprestaties in wiskundelessen in het secundair onderwijs
Authors: Peeters, Marianne
Advisors: GIELEN, Mario
Issue Date: 2025
Publisher: tUL
Abstract: Beweging in lichaam en brein: de impact van bewegend leren op concentratie, welbevinden en leerprestaties in wiskundelessen in het secundair onderwijs. Deze onderzoeksvraag wordt nagegaan aan de hand van een pilotstudie in de eerste graad van het secundair onderwijs. Leerlingen gingen gedurende vier weken aan de slag met bewegend leren tijdens de wiskundelessen. Resultaten werden bekomen uit focusgroepen met leerlingen, leerkrachten en directie.
Notes: Educatieve master in de gezondheidswetenschappen
Document URI: http://hdl.handle.net/1942/46897
Category: T2
Type: Theses and Dissertations
Appears in Collections:Master theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3c3103f2-c43b-4932-b0fc-57d7280e45f6.pdf2.97 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.