Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/5209
Title: | Verhandelbare mobiliteitsrechten: haalbaarheid, socio-economische effectiviteit en maatschappelijk draagvlak | Authors: | VEREECK, Lode CRALS, Evy KEPPENS, Mark Macharis, C. Ramboer, R. Vleugels, I. |
Issue Date: | 2004 | Source: | De Lloyd, 147(12). p. 4-6 | Abstract: | Uit het onderzoek blijkt dat zowel het politiek als het maatschappelijk draagvlak voor verhandelbare mobiliteitsrechten gering is. Van de drie onderzochte scenario's - verhandelbare autokilometerrechten(VAR), brandstofrechten(VBR)en toegangsrechten(VTR)-leiden VAR tot de meeste ecologische vooruitgang en VTR en VBR tot de meeste socio-economische vooruitgang. | Document URI: | http://hdl.handle.net/1942/5209 | ISSN: | 1377-6789 | Category: | A3 | Type: | Journal Contribution |
Appears in Collections: | Research publications |
Show full item record
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.