MATTHYSSENS, Paul

Full Name
MATTHYSSENS, Paul
Email
paul.matthyssens@uhasselt.be
 
Loading... 5 0 5 0 false
Loading... 6 0 5 0 false

Publications

Results 21-40 of 118 (Search time: 0.008 seconds).

Issue DateTitleContributor(s)TypeCat.
212005A marketing perspective on global purchasing strategyQUINTENS, Lieven; PAUWELS, Piet; MATTHYSSENS, PaulProceedings PaperC2
222005From single to multiple sourcing and vice versa: insights into the process of changing strategiesFAES, Wouter; MATTHYSSENS, Paul; Vanstraelen, K.Proceedings PaperC2
232005The internationalization process of purchasing on both sides of the Atlantic: resemblances and differences, competitive paperQUINTENS, Lieven; MATTHYSSENS, Paul; FAES, WouterProceedings PaperC2
242005Managing channel relations in China: an exploratory studyMATTHYSSENS, Paul; FAES, WouterJournal ContributionA1
252005From product to total solution: an enriched channel perspectiveMATTHYSSENS, Paul; Buyl, TineResearch ReportR2
262005The internationalization process of service providers: a literature reviewLOMMELEN, Tinne; MATTHYSSENS, PaulJournal ContributionA1
272005Strategic flexibility, rigidity and barriers to the development of absorptive capacity in business markets:: themes and research perspectivesMATTHYSSENS, Paul; PAUWELS, Piet; Vandenbempt, KoenJournal ContributionA1
282004Limburg en de Limburgse producten: de ""Schone Slaapster""MATTHYSSENS, Paul; FAES, WouterBook SectionB2
292004Waardecreatie in de industrie van voedingsingrediënten: een zoektocht naar onderscheidend vermogen in de voedingsmiddelen industrieMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Berghman, LiseloreResearch ReportR2
302004A technological contingency perspective on the depth and scope of international outsourcingMol, M.J.; PAUWELS, Piet; MATTHYSSENS, Paul; QUINTENS, LievenJournal ContributionA1
312004Waardecreatie in de truck en trailer industrie: een zoektocht naar onderscheidend vermogen in de automotive marktMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Berghman, LiseloreResearch ReportR2
322004Innovation en marketing ou marketing de l'innovation: dans les milieux industriels, l'innovation se définit toujours en termes de produits et de processus: la création d'un capital client est par contre négligéeMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Berghman, LiseloreJournal ContributionA3
332004Waardecreatie en innovatie in de industrie: nieuwe denkkaders versus oude gewoontenMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Berghman, LiseloreBookB1
342004Towards a model of entrepreneurial innovation: cases of European high tech start-upsVerboven, Peter; Vandenbempt, Koen; MATTHYSSENS, PaulProceedings PaperC2
352004Waarde creëren voor klanten: in industriële omgevingen denkt men bij innovatie steevast aan producten en processen: de creatie van klantenwaarde wordt over het hoofd gezienMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Berghman, LiseloreJournal ContributionA3
362004Screening door Europese incubators: hoe 'balanced' is hun 'scorecard'?MATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Aerts, KrisJournal ContributionA1
372004Regiomarketing voor Limburg: theoretische overwegingen en eerste aanzetBRENGMAN, Malaika; FAES, Wouter; MATTHYSSENS, PaulBook SectionB2
382004Waarde-innovatie en onderscheidend vermogen: de lerende organisatie als noodzaakMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Berghman, LiseloreResearch ReportR1
392004Waardecreatie in de sector van energie (elektriciteit): een zoektocht naar onderscheidend vermogen in de energiemarktMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Berghman, LiseloreResearch ReportR2
402004Waarde-innovatie bij industriële ondernemingen: rapportage enquête en statistische verantwoordingMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Berghman, LiseloreResearch ReportR2