BRENGMAN, Malaika

Full Name
BRENGMAN, Malaika
Email
malaika.brengman@uhasselt.be
 
Loading... 5 0 5 0 false
Loading... 6 0 5 0 false

Publications

Refined By:
Date Issued:  [2000 TO 2009]
Date Issued:  2004

Results 1-8 of 8 (Search time: 0.008 seconds).

Issue DateTitleContributor(s)TypeCat.
12004Case: POP in the C-store, the case of Red BullBRENGMAN, MalaikaBook SectionB2
22004Case: Jealous as AxeBRENGMAN, MalaikaBook SectionB2
32004Kleur in de winkelinrichting: een stille verleider...BRENGMAN, MalaikaJournal ContributionA3
42004Case: Direct marketing at Tesco: "Join the club ..."BRENGMAN, MalaikaBook SectionB2
52004Het oog wil ook wat: bijdrage aan het artikel "Koop mij!" door Els VerweireBRENGMAN, MalaikaJournal ContributionA3
62004Regiomarketing voor Limburg: theoretische overwegingen en eerste aanzetBRENGMAN, Malaika; FAES, Wouter; MATTHYSSENS, PaulBook SectionB2
72004The four dimensional impact of color on shoppers' emotionsBRENGMAN, Malaika; Geuens, M.Journal ContributionA2
82004Developing a typology of airport shoppersGeuens, M; Vantomme, D; BRENGMAN, MalaikaJournal ContributionA1