Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 41 to 60 of 208
Issue Date | Title | Author(s) | Type | Cat. |
2024 | Remediëring hoger onderwijs aan de fac ARK | Panis, Sander; Stulens, Axelle | Theses and Dissertations | T2 |
2024 | Hoe kunnen we rijke referenties zoeken en integreren in onze ontwerppraktijk als bachelor student (interieur)architectuur? | Vanden Bosch, Ties; Motmans, Robin | Theses and Dissertations | T2 |
2024 | Naar een te delen ervaring in subjectief opgebouwde referentiekader | Goesaert, Sophie | Theses and Dissertations | T2 |
2024 | Groeiend lerarentekort: uitstroom bij startende leerkrachten | Kuppens, Axelle | Theses and Dissertations | T2 |
2024 | Implementatie van continue summatieve evaluatie in simulatieonderwijs in de gezondheidszorg | Gijbels, Andreas; VANTROYEN, Barbara | Theses and Dissertations | T2 |
2023 | Het gebruik en de effectiviteit van digitale technologie in het anatomie onderwijs: de virtuele dissectietafel Anatomage | Haesen, Daisy | Theses and Dissertations | T2 |
2023 | Het gebruik en de effectiviteit van digitale technologie in het anatomie onderwijs: de virtuele dissectietafel Anatomage | Gieraerts, Elien | Theses and Dissertations | T2 |
2023 | Het gebruik en de effectiviteit van digitale technologie in het anatomie onderwijs: de virtuele dissectietafel Anatomage | COPS, Jirka | Theses and Dissertations | T2 |
2023 | Bewegend leren in de praktijk: de rol van de schoolomgeving | Goossens, Stephanie | Theses and Dissertations | T2 |
2023 | The relation between mental health and academic performance of students in higher education | Moors, Lauren | Theses and Dissertations | T2 |
2023 | Embodied learning in adolescents: analyzing well-being and possibilities | Putzeys, Lize | Theses and Dissertations | T2 |
2022 | Exergames en bewegingstussendoortjes op school bij jongeren met autisme spectrum stoornis: een haalbare en effectieve strategie? | Vanderseypen, Silke | Theses and Dissertations | T2 |
2022 | Exergames en bewegingstussendoortjes op school bij jongeren met autisme spectrum stoornis: een haalbare en effectieve strategie? | De Burggrave, Pepijn | Theses and Dissertations | T2 |
2023 | Invloed van een gemengde methode van formatieve en summatieve evaluatie op studieresultaten en studiemotivatie. Een praktijkgericht onderzoek | Verkempinck, Robin | Theses and Dissertations | T2 |
2023 | Bewegend leren in de praktijk: de rol van de schoolomgeving | Grauls, Lien | Theses and Dissertations | T2 |
2023 | Meerwaarde van de laptop/digisprong in de lessen | Vanheusden, Remco | Theses and Dissertations | T2 |
2023 | Onderwijsondersteuners | Desmet, Sofie | Theses and Dissertations | T2 |
2023 | Stressoren en copingstrategieën van adolescenten in de klaspraktijk van het secundair onderwijs | Geenen, Alexander | Theses and Dissertations | T2 |
2023 | Leerstof beter onthouden? Daar teken ik voor! | VANHOOF, Joke | Theses and Dissertations | T2 |
2023 | Een onderzoek naar het belang van in ontwikkeling zijnde metacognitieve vaardigheden bij ontwerpstudenten en -begeleiders | Nullens, Milan | Theses and Dissertations | T2 |
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 41 to 60 of 208