Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/42521
Title: Futureproof interdisciplinair onderwijs in een wetenschapsmaster: ervaringen van docenten en studenten
Authors: BAETEN, Dorien 
DOUMEN, Sarah 
Issue Date: 2024
Source: Onderwijs- en inspiratiedag AUHL 2024, Hasselt, 22 Februari 2024
Abstract: De Master in materiomics is ontwikkeld voor studenten met een passie voor het ontwikkelen van duurzame en innovatieve materialen voor de grote uitdagingen van onze samenleving. In deze interdisciplinaire master leren studenten om bruggen te maken tussen chemie en fysica alsook tussen experimentele en theoretische methodes. Een ontwerpgerichte onderzoeksaanpak werd opgezet om de interdisciplinaire leerlijn binnen de master nauwgezet op te volgen en indien nodig bij te sturen. In deze sessie geven we duiding over de opbouw van het curriculum, de interdisciplinaire leerlijn, en delen we de eerste ervaringen van studenten en docenten die actief deelnemen aan deze master.
Keywords: interdisciplinair onderwijs
Document URI: http://hdl.handle.net/1942/42521
Category: C2
Type: Conference Material
Appears in Collections:Research publications

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PPT Onderwijs en inspiratiedag AUHL_DoumenBaeten.pptx (1).pdfConference material2.46 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.