Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/42521
Title: | Futureproof interdisciplinair onderwijs in een wetenschapsmaster: ervaringen van docenten en studenten | Authors: | BAETEN, Dorien DOUMEN, Sarah |
Issue Date: | 2024 | Source: | Onderwijs- en inspiratiedag AUHL 2024, Hasselt, 22 Februari 2024 | Abstract: | De Master in materiomics is ontwikkeld voor studenten met een passie voor het ontwikkelen van duurzame en innovatieve materialen voor de grote uitdagingen van onze samenleving. In deze interdisciplinaire master leren studenten om bruggen te maken tussen chemie en fysica alsook tussen experimentele en theoretische methodes. Een ontwerpgerichte onderzoeksaanpak werd opgezet om de interdisciplinaire leerlijn binnen de master nauwgezet op te volgen en indien nodig bij te sturen. In deze sessie geven we duiding over de opbouw van het curriculum, de interdisciplinaire leerlijn, en delen we de eerste ervaringen van studenten en docenten die actief deelnemen aan deze master. | Keywords: | interdisciplinair onderwijs | Document URI: | http://hdl.handle.net/1942/42521 | Category: | C2 | Type: | Conference Material |
Appears in Collections: | Research publications |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
PPT Onderwijs en inspiratiedag AUHL_DoumenBaeten.pptx (1).pdf | Conference material | 2.46 MB | Adobe PDF | View/Open |
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.