MATTHYSSENS, Paul

Full Name
MATTHYSSENS, Paul
Email
paul.matthyssens@uhasselt.be
 
Loading... 5 0 5 0 false
Loading... 6 0 5 0 false

Publications

Results 59-111 of 111 (Search time: 0.002 seconds).

Issue DateTitleContributor(s)TypeCat.
591999Waardecreatie en waarde-innovatie, bouwstenen voor elke concurrentiestrategieMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Vollering, Jan B.Book Section
601999Organizing purchasing in a multi-plant company: a case study: which decision would you recommend? Centralize, decentralize, or coordinate?FAES, Wouter; MATTHYSSENS, PaulJournal Contribution
611999Marketing communicatie in zakelijke marktenLOGMAN, Marc; MATTHYSSENS, Paul; van Raaij, W. FredBook
621998Van financiële naar strategische controleJorissen, Ann; LAVEREN, Eddy; MATTHYSSENS, Paul; MERCKEN, Roger; VANSTRAELEN, AnnieJournal Contribution
631998Manufacturer of distributor: mapping how industry choosesFAES, Wouter; MATTHYSSENS, PaulProceedings Paper
641998Toward a dynamic perspective on market commitment in export venturesPAUWELS, Piet; MATTHYSSENS, PaulProceedings Paper
651998Managing purchasing coordination: how to build an effective intra-company relationshipFAES, Wouter; MATTHYSSENS, PaulProceedings Paper
661998Dogmas and paradoxes in internationalisation and globalisation theories: a portfolio perspectiveMATTHYSSENS, Paul; PAUWELS, PietResearch Report
671998Export venture withdrawal: tentative framework and qualitative research studyPAUWELS, Piet; MATTHYSSENS, PaulResearch Report
681998Concurrentiestrategie en marktdynamiek: op weg naar concurrentievoordeel in industriële marktenMATTHYSSENS, Paul; Martens, Rudy; Vandenbempt, KoenBook
691998Beslissingsondersteunende systemen en besluitvorming in marketingmanagementWierenga, Berend; van Bruggen, Gerrit; MATTHYSSENS, Paul; de Wulf, KristofJournal Contribution
701998Industriële marketing: op zoek naar waardeMATTHYSSENS, Paul; Commandeur, H.R.; FAES, Wouter; Frambach, R.T.Book
711998Service innovation as a value creating bond in networks: the case of the Dutch electrotechnical industryMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; FAES, WouterProceedings Paper
721998Creating competitive advantage in industrial servicesMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, KoenJournal Contribution
731997Integrale dienstverlening: over onderliggende dimensies en uitdagingenStremersch, Stefan; Frambach, Ruud; Commandeur, Harry; MATTHYSSENS, PaulJournal Contribution
741997Coordinating purchasing: strategic and organizational issuesMATTHYSSENS, Paul; FAES, WouterBook Section
751997An empirical investigation into buyer profilesFAES, Wouter; MATTHYSSENS, PaulProceedings Paper
761997Waardecreatie door industriële dienstenMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Vollering, Jan B.Journal Contribution
771997Service is kapitaal waard: de waarde van diensten in kapitaalgoederenindustrieten Bosch, Jan; van Kooten, Simone; MATTHYSSENS, PaulJournal Contribution
781997Risk reduction and relationship bonding when marketing and buying servicesMATTHYSSENS, Paul; FAES, WouterProceedings Paper
791996Purchasing coordination in multiplant companiesMATTHYSSENS, Paul; FAES, WouterJournal Contribution
801996Content analysis of mission statements in Belgian organizationsMATTHYSSENS, Paul; Martens, Rudy; Bogaert, Ilse; Vandenbempt, KoenResearch Report
811996Concurrentiestrategieën in industriële marktenMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, KoenJournal Contribution
821996The effectiveness of parallel and single sourcing: purchasing and marketing implicationsMATTHYSSENS, Paul; FAES, WouterJournal Contribution
831996Key success factors and competitive advantages for industrial servicesMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, KoenOther
841996Assessing export performance measurementMATTHYSSENS, Paul; PAUWELS, PietJournal Contribution
851996Management van de interface marketingverkoop: een uitdaging voor de industriële ondernemerMATTHYSSENS, Paul; Verhulst, P.Journal Contribution
861995Getting closer and nicer: partnerships in the supply chainMATTHYSSENS, Paul; van den Bulte, ChristopheJournal Contribution
871995Dynamiek in de industriële marketingMATTHYSSENS, PaulJournal Contribution
881995Measuring success in export marketing strategy: a critical reviewMATTHYSSENS, Paul; PAUWELS, PietProceedings Paper
891995Innovatie en interactie bij technische dienstenMATTHYSSENS, Paul; Vollering, J.B.Book Section
901995De marktgerichte industriële onderneming: kritische inter- en intrafunctionele relatiesMATTHYSSENS, Paul; Hillen, R.Journal Contribution
911995Dynamiek in de industriële marketing: redeMATTHYSSENS, PaulBook
921995Strategic account relationships: an exploratory study on determinants of performanceMATTHYSSENS, Paul; Pauwels, K.; Vollering, J.B.Book
931995Evaluatie van concurrentiestrategie: een industrieel, dynamisch perspectiefMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, KoenResearch Report
941995De marketing-finance interfaceMATTHYSSENS, Paul; Podevyn, B.Journal Contribution
951994Klantgericht ondernemen in een technische omgevingMATTHYSSENS, Paul; Huisman, D.; Lieshout, K.Journal Contribution
961994Industrielle Vertriebskanäle als strategische WaffeMATTHYSSENS, Paul; van Doornik, MichielJournal Contribution
971994Empirische studie naar kritische succesfactoren in internationale marketingMATTHYSSENS, Paul; PAUWELS, Piet; Meert, VéroniqueJournal Contribution
981994Techniek en commercie: afstemming of tegenstelling?MATTHYSSENS, Paul; Huisman, D.; Lieshout, K.Journal Contribution
991994Getting closer and nicer: co-operation and partnership in the supply chainMATTHYSSENS, Paul; van den Bulte, ChristopheJournal Contribution
1001994Toepassingen van portfoliomanagementMATTHYSSENS, PaulJournal Contribution
1011994Strategic alliances in perspective: management process and research questionsMATTHYSSENS, Paul; VAN GILS, Anita; Hyman, M.Journal Contribution
1021993Industriële distributiekanalen als strategisch wapenMATTHYSSENS, Paul; van Doornik, MichielJournal Contribution
1031993Industriële toeleveranciers onder vuur: maakt relatiemarketing nog een kans?MATTHYSSENS, PaulJournal Contribution
1041993A framework for strategic alliances: literature review and research agendaMATTHYSSENS, Paul; VAN GILS, Anita; Tas, MirjamResearch Report
1051993Strategic alliances: development of an integrative framework and research agendaMATTHYSSENS, Paul; VAN GILS, Anita; Tas, M.Journal Contribution
1061993Kritische succesfactoren van een industriële marketingstrategieMATTHYSSENS, PaulJournal Contribution
1071992Het managen van marketing in een technische omgevingMATTHYSSENS, PaulJournal Contribution
1081992Toegepaste industriële marketing: hoe de kloof tussen techniek en marketing te overbruggenMATTHYSSENS, Paul; Kympers, L.; van der Lek, E.J.; Vollering, J.B.Book
1091991Characteristics of international salesmen: an empirical studyMATTHYSSENS, Paul; van Kenhove, PatrickJournal Contribution
1101991Evolutie van industriële marketingMATTHYSSENS, PaulJournal Contribution
1111991Commerciëel beleid voor duurzame consumptiegoederenMATTHYSSENS, PaulJournal Contribution