BRENGMAN, Malaika

Full Name
BRENGMAN, Malaika
Email
malaika.brengman@uhasselt.be
 
Loading... 5 0 5 0 false
Loading... 6 0 5 0 false

Publications

Results 41-60 of 64 (Search time: 0.013 seconds).

Issue DateTitleContributor(s)TypeCat.
412005Customer relationship management systems research: voids in the current literaturePAULISSEN, Kristel; MILIS, Koen; BRENGMAN, MalaikaConference MaterialC2
422005Assessing the impact of colour in the store environment: an environmental psychology approachBRENGMAN, Malaika; Geuens, M.Proceedings PaperC2
432005Case: Direct marketing bij Tesco: "Join the club"BRENGMAN, MalaikaBook SectionB2
442005Case: Het Axe-effectBRENGMAN, MalaikaBook SectionB2
452005Case: POP in de c-store - het geval Red BullBRENGMAN, MalaikaBook SectionB2
462004Kleur in de winkelinrichting: een stille verleider...BRENGMAN, MalaikaJournal ContributionA3
472004The four dimensional impact of color on shoppers' emotionsBRENGMAN, Malaika; Geuens, M.Journal ContributionA2
482004Het oog wil ook wat: bijdrage aan het artikel "Koop mij!" door Els VerweireBRENGMAN, MalaikaJournal ContributionA3
492004Developing a typology of airport shoppersGeuens, M; Vantomme, D; BRENGMAN, MalaikaJournal ContributionA1
502004Case: Jealous as AxeBRENGMAN, MalaikaBook SectionB2
512004Case: Direct marketing at Tesco: "Join the club ..."BRENGMAN, MalaikaBook SectionB2
522004Case: POP in the C-store, the case of Red BullBRENGMAN, MalaikaBook SectionB2
532004Regiomarketing voor Limburg: theoretische overwegingen en eerste aanzetBRENGMAN, Malaika; FAES, Wouter; MATTHYSSENS, PaulBook SectionB2
542003KBG@Media: ik niet! Wordt u door reclame beïnvloed?BRENGMAN, MalaikaJournal ContributionA3
552003Food retailing, now and in the future: a consumer perspectiveGeuens, M.; BRENGMAN, Malaika; s' Jegers, R.Journal ContributionA1
562003De invloed van kleur in de winkelomgeving op de consument, benaderd vanuit de omgevingspsychologieBRENGMAN, MalaikaJournal ContributionA3
572003Zeg het met kleur! De impact van kleur in de winkelinrichting op de consumentBRENGMAN, MalaikaBook SectionB3
582003Profiling Internet users based on their propensity to adopt online shoppingBRENGMAN, Malaika; Geuens, M.Proceedings PaperC2
592003Capturing the image of second-hand stores: investigating the underlying image dimensionsBRENGMAN, Malaika; Geuens, M.; Faseur, T.Proceedings PaperC2
602003The impact of color in the store environmentBRENGMAN, Malaika; Geuens, M.Proceedings PaperC2