BRENGMAN, Malaika

Full Name
BRENGMAN, Malaika
Email
malaika.brengman@uhasselt.be
 
Loading... 5 0 5 0 false
Loading... 6 0 5 0 false

Publications

Results 41-60 of 64 (Search time: 0.014 seconds).

Issue DateTitleContributor(s)TypeCat.
412005Case: Het Axe-effectBRENGMAN, MalaikaBook SectionB2
422005Case: POP in de c-store - het geval Red BullBRENGMAN, MalaikaBook SectionB2
432005Interview: KleurBRENGMAN, Malaika; Steeman, P.Journal ContributionA3
442005Customer relationship management research: voids in the current literaturePAULISSEN, Kristel; BRENGMAN, Malaika; MILIS, Koen; GOFFIN, IlseProceedings PaperC2
452005Segmenting Internet shoppers based on their Web-usage-related lifestyle: a cross-cultural validationBRENGMAN, Malaika; Geuens, M; Weijters, B; Smith, SM; Swinyard, WRJournal ContributionA1
462004The four dimensional impact of color on shoppers' emotionsBRENGMAN, Malaika; Geuens, M.Journal ContributionA2
472004Case: Jealous as AxeBRENGMAN, MalaikaBook SectionB2
482004Case: Direct marketing at Tesco: "Join the club ..."BRENGMAN, MalaikaBook SectionB2
492004Case: POP in the C-store, the case of Red BullBRENGMAN, MalaikaBook SectionB2
502004Regiomarketing voor Limburg: theoretische overwegingen en eerste aanzetBRENGMAN, Malaika; FAES, Wouter; MATTHYSSENS, PaulBook SectionB2
512004Het oog wil ook wat: bijdrage aan het artikel "Koop mij!" door Els VerweireBRENGMAN, MalaikaJournal ContributionA3
522004Kleur in de winkelinrichting: een stille verleider...BRENGMAN, MalaikaJournal ContributionA3
532004Developing a typology of airport shoppersGeuens, M; Vantomme, D; BRENGMAN, MalaikaJournal ContributionA1
542003KBG@Media: ik niet! Wordt u door reclame beïnvloed?BRENGMAN, MalaikaJournal ContributionA3
552003Food retailing, now and in the future: a consumer perspectiveGeuens, M.; BRENGMAN, Malaika; s' Jegers, R.Journal ContributionA1
562003De invloed van kleur in de winkelomgeving op de consument, benaderd vanuit de omgevingspsychologieBRENGMAN, MalaikaJournal ContributionA3
572003Zeg het met kleur! De impact van kleur in de winkelinrichting op de consumentBRENGMAN, MalaikaBook SectionB3
582003Profiling Internet users based on their propensity to adopt online shoppingBRENGMAN, Malaika; Geuens, M.Proceedings PaperC2
592003Capturing the image of second-hand stores: investigating the underlying image dimensionsBRENGMAN, Malaika; Geuens, M.; Faseur, T.Proceedings PaperC2
602003The impact of color in the store environmentBRENGMAN, Malaika; Geuens, M.Proceedings PaperC2