Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 121 to 140 of 163
Issue Date | Title | Author(s) | Type | Cat. |
2021 | Een digitaal leermiddel omtrent ruimtebeleving in het basisonderwijs. Hoe kan je een digitaal leermiddel ontwerpen om een moeilijk definieerbaar thema zoals 'ruimtebeleving' op een speelse manier te onderwijzen voor leerlingen van het 3de en 4de leerjaar? | Sillen, Laure | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Invloed van differentiatie bij cognitief begaafde leerlingen | Jorissen, Bieke | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Welk effect heeft transformatief leren op de houding van burgers ten opzichte van duurzaamheid? | APPELTANS, Birgit | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Studeren met een functiebeperking in het hoger onderwijs: autismespectrumstoornis | Peeters, Kimberly | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Corona-proof onderwijs | Kelchtermans, Stefanie | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Welk effect heeft transformatief leren op de houding van burgers ten opzichte van duurzaamheid? | Beaulen, Celine | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Ontwerpen van een didactisch chemisch experiment. Luchtvervuiling in de klas | Atella, Leandro | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Een CoCo-creatieve aanpak in wetenschapsonderwijs. Objectieve & gepercipieerde effecten van contextrijke instructie in het secundair onderwijs | Franz, Thomas | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Een CoCo-creatieve aanpak in wetenschapsonderwijs. Objectieve & gepercipieerde effecten van contextrijke instructie in het secundair onderwijs | Vandemoortele, Sofie | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Ontwerpen van een didactisch chemisch experiment. Luchtvervuiling in de klas | De Weyer, Maartje | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Een CoCo-creatieve aanpak in wetenschapsonderwijs. Objectieve & gepercipieerde effecten van contextrijke instructie in het secundair onderwijs | Fontana, Crispino | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Ontwerpen van een didactisch chemisch experiment. Luchtvervuiling in de klas | Geerits, Valerie | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Corona-proof onderwijs | Coenen, Ann-Kathrin | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Intense fysieke inspanning voor meer focus en taakgericht gedrag | Vanderleyden, Stijn | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Een CoCo-creatieve aanpak in wetenschapsonderwijs. Objectieve & gepercipieerde effecten van contextrijke instructie in het secundair onderwijs | Dirkx, Bart | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Leerlingen motiveren en laten samenwerken in een spel. Hoe kunnen leerlingen met een diverse (leer)achtergrond samenwerken en gemotiveerd worden in een economisch industrie 4.0 spel? | DELWICHE, Seppe | Theses and Dissertations | T2 |
2020 | Hoe train je student-coaches om leerlingen van het secundair onderwijs aan te zetten tot autonoom leren? | Verlinden, Annabelle | Theses and Dissertations | T2 |
2020 | Op zoek naar de onderzoekende en ontwerpende rol van leerlingen in het verhaal van levenslang wonen. | LUYTEN, Bettina | Theses and Dissertations | T2 |
2020 | Hoe geven Vlaamse secundaire scholen invulling aan werkbaar werk voor leerkrachten? | Ceyssens, Lieze | Theses and Dissertations | T2 |
2020 | Escape rooms in het onderwijs: openen activerende werkvormen nieuwe deuren voor leerlingen? | Huygens, Evert | Theses and Dissertations | T2 |
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 121 to 140 of 163