DOUMEN, Sarah

Full Name
DOUMEN, Sarah
Email
sarah.doumen@uhasselt.be
 
Loading... 5 0 5 0 false
Loading... 6 0 5 0 false

Publications

Results 26-50 of 69 (Search time: 0.021 seconds).

Issue DateTitleContributor(s)TypeCat.
262023STEM-competenties in actie: toepassing van het STEMOOV-model in het hoger onderwijsENGELEN, Ilse; VAES, Merel; DOUMEN, Sarah; BAETEN, Dorien; VANDEWAL, Koen; DENOLF, KatleenConference MaterialC2
272023STEM-competenties in actie: Toepassing van het STEMOOV- model in het hoger onderwijsENGELEN, Ilse; VAES, Merel; DOUMEN, Sarah; BAETEN, Dorien; VANDEWAL, Koen; DENOLF, KatleenConference MaterialC2
282023Probleemgestuurd onderwijs in de educatieve master ter verbinding met het secundair STEM-onderwijsENGELEN, Ilse; VAES, Merel; DOUMEN, Sarah; Blom, Burgert; DENOLF, KatleenConference MaterialC2
292023De ontwikkeling van een interdisciplinair futureproof curriculum in de bètawetenschappenDOUMEN, Sarah; BAETEN, Dorien; NOTERMANS, Jolien; DENOLF, Katleen; VANDEWAL, Koen; VANDAMME, Dries; NESLADEK, Milos; GRAULUS, Geert-Jan; VANPOUCKE, Danny E.P.; VAN BAEL, Marlies; VANDERZANDE, Dirk; HARDY, AnJournal ContributionA1
302023Unleashing Potential: Exploring Pathways to Inclusive Higher EducationEMMERS, Elke; STRUYVEN, Katrien; COPPENS, Liesbeth; CONINX, Karin; DO NASCIMENTO ROCHA, Maristela; DOUMEN, Sarah; SAENEN, LiesbetConference MaterialC2
312022Persona, schaduw en symbolisch geweld: universitaire brochures en hoe ze dekoloniserende acties kunnen informerenDO NASCIMENTO ROCHA, Maristela; DOUMEN, Sarah; STRUYVEN, Katrien; VERHAERT, GuidoConference MaterialC2
322022Persona, shadow and symbolic violence: the case of university brochures and how they can inform decolonizing actionsDO NASCIMENTO ROCHA, Maristela; STRUYVEN, Katrien; DOUMEN, Sarah; VERHAERT, GuidoConference MaterialC2
332022Designing an evidence-based interdisciplinary curriculum in science: the case of the new master in materiomics Profile of the Master of MateriomicsDOUMEN, Sarah; HARDY, An; NOTERMANS, Jolien; DENOLF, KatleenConference MaterialC2
342022Designing an evidence-based interdisciplinary curriculum in science: the case of the new master in materiomicsDOUMEN, Sarah; HARDY, An; NOTERMANS, Jolien; DENOLF, KatleenConference MaterialC2
352022Evidence-based interdisciplinair onderwijs bij de nieuwe master in materiomicsDOUMEN, Sarah; HARDY, An; NOTERMANS, Jolien; DENOLF, KatleenConference MaterialC2
362022Evidence-based interdisciplinair onderwijs bij de nieuwe master in materiomicsDOUMEN, Sarah; HARDY, An; NOTERMANS, Jolien; DENOLF, KatleenConference MaterialC2
372022Curriculum design for a sustainable future: the case of the new master in materiomicsDOUMEN, Sarah; NOTERMANS, Jolien; DENOLF, Katleen; HARDY, An; VANDAMME, DriesConference MaterialC2
382022Curriculum design for a sustainable future: the case of the new master in materiomicsDOUMEN, Sarah; NOTERMANS, Jolien; DENOLF, Katleen; HARDY, An; VANDAMME, DriesConference MaterialC2
392022Het gebruik van een digitaal groeiportfolio om de competentieontwikkeling van studenten te maximaliserenDOUMEN, Sarah; NOTERMANS, Jolien; HARDY, AnConference MaterialC2
402022Het gebruik van een digitaal groeiportfolio om de competentieontwikkeling van studenten te maximaliserenDOUMEN, Sarah; NOTERMANS, Jolien; HARDY, AnConference MaterialC2
412022Physics for a sustainable future: the case of the new Master of MateriomicsVANPOUCKE, Danny E.P.; DOUMEN, Sarah; NOTERMANS, Jolien; DENOLF, Katleen; HARDY, AnConference MaterialC2
422022Physics for a sustainable future: the case of the new Master of MateriomicsDOUMEN, Sarah; NOTERMANS, Jolien; DENOLF, Katleen; VANPOUCKE, Danny E.P.; HARDY, AnProceedings PaperC2
432021Interdisciplinary STEM education: wave of the futureDOUMEN, Sarah; DENOLF, Katleen; ENGELEN, Ilse; NOTERMANS, Jolien; HARDY, An; Blom, Burgert; Carroll, DonnaConference MaterialC2
442021Interdisciplinary STEM education: wave of the futureDOUMEN, Sarah; DENOLF, Katleen; ENGELEN, Ilse; NOTERMANS, Jolien; HARDY, An; Burgert, Blom; Carroll, DonnaConference MaterialC2
452019The relative contribution of peer acceptance and individual and class-level teacher–child interactions to kindergartners’ behavioral developmentWeyns, Tessa; Colpin, Hilde; Engels, Maaike C.; DOUMEN, Sarah; Verschueren, KarineJournal ContributionA1
462018Een nieuw oriënteringsinstrument – met hoge correlatie met reëel studiesucces – voor de begeleiding van de studiekeuze naar de universiteit toeNAUWELAERTS, Erna; DOUMEN, Sarah; VERHAERT, Guido; MOLENBERGHS, Geert; DE SCHEPPER, LucJournal ContributionA1
472017Peer acceptance and individual and class-level teacher-child interactions: A longitudinal study on their relative contribution to kindergartners’ behavioral development.Weyns, Tessa; Colpin, Hilde; Engels, Maaike; DOUMEN, Sarah; Verschueren, KarineProceedings PaperC2
482017SOHO-onderzoek UHasselt (met oud- leerling Sarah Doumen) legt verband tussen studieresultaten secundair en hoger onderwijs blootNAUWELAERTS, Erna; DOUMEN, Sarah; VERHAERT, GuidoOtherO
492016The effect of individual and class-level teacher-child interactions and peer acceptance on behavior development in kindergarten: A three-wave longitudinal studyWeyns, Tessa; Colpin, Hilde; DOUMEN, Sarah; Verschueren, KarineProceedings PaperC2
502016Individual and Class-Level Teacher-Child Interactions and Peer Acceptance: Their Joint Effects on Kindergartners’ Behavioral DevelopmentWeyns, Tessa; Colpin, Hilde; DOUMEN, Sarah; Verschueren, KarineConference MaterialC2