DOUMEN, Sarah

Full Name
DOUMEN, Sarah
Email
sarah.doumen@uhasselt.be
 
Loading... 5 0 5 0 false
Loading... 6 0 5 0 false

Publications

Results 41-60 of 82 (Search time: 0.0 seconds).

Issue DateTitleContributor(s)TypeCat.
412023De relatie tussen het studiekeuzeadvies van de klassenraad en studiesucces in het hoger onderwijsNAUWELAERTS, Erna; DOUMEN, Sarah; VERHAERT, GuidoConference MaterialC1
422023De ontwikkeling van een interdisciplinair futureproof curriculum in de bètawetenschappenDOUMEN, Sarah; BAETEN, Dorien; NOTERMANS, Jolien; DENOLF, Katleen; VANDEWAL, Koen; VANDAMME, Dries; NESLADEK, Milos; GRAULUS, Geert-Jan; VANPOUCKE, Danny E.P.; VAN BAEL, Marlies; VANDERZANDE, Dirk; HARDY, AnJournal ContributionA1
432023Lessen uit het Eurydice-rapport: Een Vlaamse reflectie over kansengelijkheid en inclusie in het hoger onderwijsEMMERS, Elke; STEVENS, Ruth; DOUMEN, Sarah; EVERAERT, Lindsay; DECABOOTER, Iris; ENGELEN, Ilse; Jansen, Dorien; Pulinx, ReinhildeJournal ContributionA2
442022Het gebruik van een digitaal groeiportfolio om de competentieontwikkeling van studenten te maximaliserenDOUMEN, Sarah; NOTERMANS, Jolien; HARDY, AnConference MaterialC2
452022Evidence-based interdisciplinair onderwijs bij de nieuwe master in materiomicsDOUMEN, Sarah; HARDY, An; NOTERMANS, Jolien; DENOLF, KatleenConference MaterialC2
462022Designing an evidence-based interdisciplinary curriculum in science: the case of the new master in materiomics Profile of the Master of MateriomicsDOUMEN, Sarah; HARDY, An; NOTERMANS, Jolien; DENOLF, KatleenConference MaterialC2
472022Curriculum design for a sustainable future: the case of the new master in materiomicsDOUMEN, Sarah; NOTERMANS, Jolien; DENOLF, Katleen; HARDY, An; VANDAMME, DriesConference MaterialC2
482022Het gebruik van een digitaal groeiportfolio om de competentieontwikkeling van studenten te maximaliserenDOUMEN, Sarah; NOTERMANS, Jolien; HARDY, AnConference MaterialC2
492022Physics for a sustainable future: the case of the new Master of MateriomicsVANPOUCKE, Danny E.P.; DOUMEN, Sarah; NOTERMANS, Jolien; DENOLF, Katleen; HARDY, AnConference MaterialC2
502022Curriculum design for a sustainable future: the case of the new master in materiomicsDOUMEN, Sarah; NOTERMANS, Jolien; DENOLF, Katleen; HARDY, An; VANDAMME, DriesConference MaterialC2
512022Persona, schaduw en symbolisch geweld: universitaire brochures en hoe ze dekoloniserende acties kunnen informerenDO NASCIMENTO ROCHA, Maristela; DOUMEN, Sarah; STRUYVEN, Katrien; VERHAERT, GuidoConference MaterialC2
522022Evidence-based interdisciplinair onderwijs bij de nieuwe master in materiomicsDOUMEN, Sarah; HARDY, An; NOTERMANS, Jolien; DENOLF, KatleenConference MaterialC2
532022Designing an evidence-based interdisciplinary curriculum in science: the case of the new master in materiomicsDOUMEN, Sarah; HARDY, An; NOTERMANS, Jolien; DENOLF, KatleenConference MaterialC2
542022Persona, shadow and symbolic violence: the case of university brochures and how they can inform decolonizing actionsDO NASCIMENTO ROCHA, Maristela; STRUYVEN, Katrien; DOUMEN, Sarah; VERHAERT, GuidoConference MaterialC2
552022Physics for a sustainable future: the case of the new Master of MateriomicsDOUMEN, Sarah; NOTERMANS, Jolien; DENOLF, Katleen; VANPOUCKE, Danny E.P.; HARDY, AnProceedings PaperC2
562021Interdisciplinary STEM education: wave of the futureDOUMEN, Sarah; DENOLF, Katleen; ENGELEN, Ilse; NOTERMANS, Jolien; HARDY, An; Blom, Burgert; Carroll, DonnaConference MaterialC2
572021Interdisciplinary STEM education: wave of the futureDOUMEN, Sarah; DENOLF, Katleen; ENGELEN, Ilse; NOTERMANS, Jolien; HARDY, An; Burgert, Blom; Carroll, DonnaConference MaterialC2
582019The relative contribution of peer acceptance and individual and class-level teacher–child interactions to kindergartners’ behavioral developmentWeyns, Tessa; Colpin, Hilde; Engels, Maaike C.; DOUMEN, Sarah; Verschueren, KarineJournal ContributionA1
592018Een nieuw oriënteringsinstrument – met hoge correlatie met reëel studiesucces – voor de begeleiding van de studiekeuze naar de universiteit toeNAUWELAERTS, Erna; DOUMEN, Sarah; VERHAERT, Guido; MOLENBERGHS, Geert; DE SCHEPPER, LucJournal ContributionA1
602017SOHO-onderzoek UHasselt (met oud- leerling Sarah Doumen) legt verband tussen studieresultaten secundair en hoger onderwijs blootNAUWELAERTS, Erna; DOUMEN, Sarah; VERHAERT, GuidoOtherO