DOUMEN, Sarah

Full Name
DOUMEN, Sarah
Email
sarah.doumen@uhasselt.be
 
Loading... 5 0 5 0 false
Loading... 6 0 5 0 false

Publications

Results 26-50 of 66 (Search time: 0.007 seconds).

Issue DateTitleContributor(s)TypeCat.
262023Probleemgestuurd onderwijs in de educatieve master ter verbinding met het secundair STEM-onderwijsENGELEN, Ilse; VAES, Merel; DOUMEN, Sarah; Blom, Burgert; DENOLF, KatleenConference MaterialC2
272023De ontwikkeling van een interdisciplinair futureproof curriculum in de bètawetenschappenDOUMEN, Sarah; BAETEN, Dorien; NOTERMANS, Jolien; DENOLF, Katleen; VANDEWAL, Koen; VANDAMME, Dries; NESLADEK, Milos; GRAULUS, Geert-Jan; VANPOUCKE, Danny E.P.; VAN BAEL, Marlies; VANDERZANDE, Dirk; HARDY, AnJournal ContributionA1
282022Persona, schaduw en symbolisch geweld: universitaire brochures en hoe ze dekoloniserende acties kunnen informerenDO NASCIMENTO ROCHA, Maristela; DOUMEN, Sarah; STRUYVEN, Katrien; VERHAERT, GuidoConference MaterialC2
292022Persona, shadow and symbolic violence: the case of university brochures and how they can inform decolonizing actionsDO NASCIMENTO ROCHA, Maristela; STRUYVEN, Katrien; DOUMEN, Sarah; VERHAERT, GuidoConference MaterialC2
302022Designing an evidence-based interdisciplinary curriculum in science: the case of the new master in materiomics Profile of the Master of MateriomicsDOUMEN, Sarah; HARDY, An; NOTERMANS, Jolien; DENOLF, KatleenConference MaterialC2
312022Designing an evidence-based interdisciplinary curriculum in science: the case of the new master in materiomicsDOUMEN, Sarah; HARDY, An; NOTERMANS, Jolien; DENOLF, KatleenConference MaterialC2
322022Evidence-based interdisciplinair onderwijs bij de nieuwe master in materiomicsDOUMEN, Sarah; HARDY, An; NOTERMANS, Jolien; DENOLF, KatleenConference MaterialC2
332022Evidence-based interdisciplinair onderwijs bij de nieuwe master in materiomicsDOUMEN, Sarah; HARDY, An; NOTERMANS, Jolien; DENOLF, KatleenConference MaterialC2
342022Curriculum design for a sustainable future: the case of the new master in materiomicsDOUMEN, Sarah; NOTERMANS, Jolien; DENOLF, Katleen; HARDY, An; VANDAMME, DriesConference MaterialC2
352022Curriculum design for a sustainable future: the case of the new master in materiomicsDOUMEN, Sarah; NOTERMANS, Jolien; DENOLF, Katleen; HARDY, An; VANDAMME, DriesConference MaterialC2
362022Het gebruik van een digitaal groeiportfolio om de competentieontwikkeling van studenten te maximaliserenDOUMEN, Sarah; NOTERMANS, Jolien; HARDY, AnConference MaterialC2
372022Het gebruik van een digitaal groeiportfolio om de competentieontwikkeling van studenten te maximaliserenDOUMEN, Sarah; NOTERMANS, Jolien; HARDY, AnConference MaterialC2
382022Physics for a sustainable future: the case of the new Master of MateriomicsVANPOUCKE, Danny E.P.; DOUMEN, Sarah; NOTERMANS, Jolien; DENOLF, Katleen; HARDY, AnConference MaterialC2
392022Physics for a sustainable future: the case of the new Master of MateriomicsDOUMEN, Sarah; NOTERMANS, Jolien; DENOLF, Katleen; VANPOUCKE, Danny E.P.; HARDY, AnProceedings PaperC2
402021Interdisciplinary STEM education: wave of the futureDOUMEN, Sarah; DENOLF, Katleen; ENGELEN, Ilse; NOTERMANS, Jolien; HARDY, An; Blom, Burgert; Carroll, DonnaConference MaterialC2
412021Interdisciplinary STEM education: wave of the futureDOUMEN, Sarah; DENOLF, Katleen; ENGELEN, Ilse; NOTERMANS, Jolien; HARDY, An; Burgert, Blom; Carroll, DonnaConference MaterialC2
422019The relative contribution of peer acceptance and individual and class-level teacher–child interactions to kindergartners’ behavioral developmentWeyns, Tessa; Colpin, Hilde; Engels, Maaike C.; DOUMEN, Sarah; Verschueren, KarineJournal ContributionA1
432018Een nieuw oriënteringsinstrument – met hoge correlatie met reëel studiesucces – voor de begeleiding van de studiekeuze naar de universiteit toeNAUWELAERTS, Erna; DOUMEN, Sarah; VERHAERT, Guido; MOLENBERGHS, Geert; DE SCHEPPER, LucJournal ContributionA1
442017Peer acceptance and individual and class-level teacher-child interactions: A longitudinal study on their relative contribution to kindergartners’ behavioral development.Weyns, Tessa; Colpin, Hilde; Engels, Maaike; DOUMEN, Sarah; Verschueren, KarineProceedings PaperC2
452017SOHO-onderzoek UHasselt (met oud- leerling Sarah Doumen) legt verband tussen studieresultaten secundair en hoger onderwijs blootNAUWELAERTS, Erna; DOUMEN, Sarah; VERHAERT, GuidoOtherO
462016The effect of individual and class-level teacher-child interactions and peer acceptance on behavior development in kindergarten: A three-wave longitudinal studyWeyns, Tessa; Colpin, Hilde; DOUMEN, Sarah; Verschueren, KarineProceedings PaperC2
472016Individual and Class-Level Teacher-Child Interactions and Peer Acceptance: Their Joint Effects on Kindergartners’ Behavioral DevelopmentWeyns, Tessa; Colpin, Hilde; DOUMEN, Sarah; Verschueren, KarineConference MaterialC2
482016De belangrijkste studentfactoren voor studiesucces in het hoger onderwijs: een grootschalig literatuuronderzoekNAUWELAERTS, Erna; DOUMEN, SarahJournal ContributionA1
492015Overgang SO-HO: Van selectietesten naar oriënteringstrajectNAUWELAERTS, Erna; DOUMEN, SarahConference MaterialC2
502015Overgang SO-HO: Van selectietesten naar oriënteringstrajectNAUWELAERTS, Erna; DOUMEN, SarahConference MaterialC2