Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 81 to 100 of 163
Issue Date | Title | Author(s) | Type | Cat. |
2022 | Ervaringen en knelpunten bij gebruik van digitale leervormen in het secundair onderwijs | Evens, Evelien | Theses and Dissertations | T2 |
2022 | Ervaringen en knelpunten bij gebruik van digitale leervormen in het secundair onderwijs | Hasevoets, Caro | Theses and Dissertations | T2 |
2022 | Onderzoek in eigen klas: Transformatief leren - Forum theater als didactisch middel bij duurzaamheidseducatie | Thijs, Annick | Theses and Dissertations | T2 |
2022 | Het gebruik van de Jigsawmethode in de lessen biologieOnderzoek naar de ervaringen en beleving van leerlingen bij het gebruik van deze methode | Stroobants, Astrid | Theses and Dissertations | T2 |
2022 | Het gebruik van de Jigsawmethode in de lessen biologieOnderzoek naar de ervaringen en beleving van leerlingen bij het gebruik van deze methode | Ventriglia, Elissia | Theses and Dissertations | T2 |
2022 | Science communication: hoe kunnen we het onderzoek van het Centrum voor Milieukunde van de UHasselt naar de klas brengen? | Vanderspikken, Lore | Theses and Dissertations | T2 |
2022 | STEAM onderwijs: waar staan we theoretisch? | Lo Bue, Laura | Theses and Dissertations | T2 |
2022 | Excelleren van cognitief sterke leerlingen | Kums, Niels | Theses and Dissertations | T2 |
2022 | Effectiviteitsstudie van een psycho-educatieprogramma over medicatie bij (jong) volwassenen met ADHD | Domen, Sofie | Theses and Dissertations | T2 |
2022 | Talentenacademie | Jacobs, Darren | Theses and Dissertations | T2 |
2022 | Evaluatie van de nieuwe eindtermen financiële basisgeletterdheid in de eerste graad van het secundair onderwijs | UITDEBROEKS, Ulrike | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Nuttige onderwijs- en examenfaciliteiten voor studenten met dyslexie in het hoger onderwijs. Een kwantitatieve en kwalitatieve benadering | Indestege, Jinte | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Ruimte beleefd in een schoolcontext | Deboo, Marjolein | Theses and Dissertations | T2 |
2022 | Evaluatie van de nieuwe eindtermen financiële basisgeletterdheid in de eerste graad van het secundair onderwijs | Govaerts, Stéphanie | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Corona-proof onderwijs | Wouters, Jens | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Nuttige onderwijs- en examenfaciliteiten voor studenten met dyslexie in het hoger onderwijs. Een kwantitatieve en kwalitatieve benadering | Faes, Dario | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Problem Based Learning in secondary school mathematics: a quantitative and qualitative research | Valkeners, Ben | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Fysieke inspanning in een klascontext bij adolescenten voor meer leerwinst en welzijn | Prenen, Lara | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Intense fysieke inspanning voor meer focus en taakgericht gedrag | Reumkens, René | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Corona-proof onderwijs | Thierie, Katrien | Theses and Dissertations | T2 |
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 81 to 100 of 163