EMMERS, Elke

Full Name
EMMERS, Elke
Email
elke.emmers@uhasselt.be
 
Loading... 5 0 5 0 false
Loading... 6 0 5 0 false

Publications

Results 41-50 of 50 (Search time: 0.002 seconds).

Issue DateTitleContributor(s)TypeCat.
412023OUT of class versus IN the room? Architectuur, psychologie en orthopedagogie verbondenSTEVENS, Ruth; EMMERS, Elke; COPPENS, LiesbethJournal ContributionA2
422023Unleashing Potential: Exploring Pathways to Inclusive Higher EducationEMMERS, Elke; STRUYVEN, Katrien; COPPENS, Liesbeth; CONINX, Karin; DO NASCIMENTO ROCHA, Maristela; DOUMEN, Sarah; SAENEN, LiesbetConference MaterialC2
32023Lessen uit het Eurydice-rapport: Een Vlaamse reflectie over kansengelijkheid en inclusie in het hoger onderwijsEMMERS, Elke; STEVENS, Ruth; DOUMEN, Sarah; EVERAERT, Lindsay; DECABOOTER, Iris; ENGELEN, Ilse; Jansen, Dorien; Pulinx, ReinhildeJournal ContributionA2
42023Ik verbreed mijn blik - Diversiteit als normEMMERS, Elke; SAENEN, LiesbetConference MaterialC2
52023Uitschrijving en heroriëntering in het eerste bachelorjaar aan UHasselt: Een kwantitatieve analyse vanuit het perspectief van het kwartielsysteemDOUMEN, Sarah; EMMERS, Elke; VERHAERT, Guido; DO NASCIMENTO ROCHA, Maristela; STRUYVEN, KatrienResearch ReportR2
62022Using UDL to redesign education in response to diversityEMMERS, Elke; Schrooten, Mieke; Pulinx, ReinhildeJournal ContributionA2
72022Zonder actie blijft het bij hol advies voor Vlaams onderwijsEMMERS, Elke; Schrooten, Mieke; Reinhilde PulinxOtherO
82022Creating diverse-sensitive higher education through a CoP: A narrative multi-perspective reviewEMMERS, Elke; Pulinx, Reinhilde; Schrooten, MiekeConference MaterialC2
92022Effect of a workshop on teachers’ specialized content knowledge (SCK) for teaching dance to children with disabilitiesElisabeth Cans, Elisabeth; Ergish, Zachary; Iserbyt, Peter; EMMERS, Elke; Ketelslegers, MiekeConference MaterialC2
102021The role of personality traits in the attitudes and self-efficacy of pre-service teachers and special educators towards inclusionEMMERS, Elke; Baeyens, Dieter; Petry, KatjaJournal ContributionA2