Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 161 to 180 of 208
Issue Date | Title | Author(s) | Type | Cat. |
2021 | Studeren met AD(H)D in het hoger onderwijs. Een effectiviteitsstudie van een online coachingstraject in groep | Wyndaele, Petra | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Leerlingen motiveren en laten samenwerken in een spel. Hoe kunnen leerlingen met een diverse (leer)achtergrond samenwerken en gemotiveerd worden in een economisch industrie 4.0 spel? | Vrijsen, Lise | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Ontwerpen van een didactisch chemisch experiment. Luchtvervuiling in de klas | Ketelslegers, Lore | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Invloed van differentiatie bij cognitief begaafde leerlingen | Jorissen, Bieke | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Welk effect heeft transformatief leren op de houding van burgers ten opzichte van duurzaamheid? | APPELTANS, Birgit | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Nuttige onderwijs- en examenfaciliteiten voor studenten met dyslexie in het hoger onderwijs. Een kwantitatieve en kwalitatieve benadering | Janssen, Evelien | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Een digitaal leermiddel omtrent ruimtebeleving in het basisonderwijs. Hoe kan je een digitaal leermiddel ontwerpen om een moeilijk definieerbaar thema zoals 'ruimtebeleving' op een speelse manier te onderwijzen voor leerlingen van het 3de en 4de leerjaar? | Venderickx, Marie | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Een digitaal leermiddel omtrent ruimtebeleving in het basisonderwijs. Hoe kan je een digitaal leermiddel ontwerpen om een moeilijk definieerbaar thema zoals 'ruimtebeleving' op een speelse manier te onderwijzen voor leerlingen van het 3de en 4de leerjaar? | Sillen, Laure | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Studeren met een functiebeperking in het hoger onderwijs: autismespectrumstoornis | Peeters, Kimberly | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Welk effect heeft transformatief leren op de houding van burgers ten opzichte van duurzaamheid? | Beaulen, Celine | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Corona-proof onderwijs | Kelchtermans, Stefanie | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Een CoCo-creatieve aanpak in wetenschapsonderwijs. Objectieve & gepercipieerde effecten van contextrijke instructie in het secundair onderwijs | Vandemoortele, Sofie | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Een CoCo-creatieve aanpak in wetenschapsonderwijs. Objectieve & gepercipieerde effecten van contextrijke instructie in het secundair onderwijs | Franz, Thomas | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Ontwerpen van een didactisch chemisch experiment. Luchtvervuiling in de klas | Atella, Leandro | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Ontwerpen van een didactisch chemisch experiment. Luchtvervuiling in de klas | De Weyer, Maartje | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Ontwerpen van een didactisch chemisch experiment. Luchtvervuiling in de klas | Geerits, Valerie | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Een CoCo-creatieve aanpak in wetenschapsonderwijs. Objectieve & gepercipieerde effecten van contextrijke instructie in het secundair onderwijs | Fontana, Crispino | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Leerlingen motiveren en laten samenwerken in een spel. Hoe kunnen leerlingen met een diverse (leer)achtergrond samenwerken en gemotiveerd worden in een economisch industrie 4.0 spel? | DELWICHE, Seppe | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Intense fysieke inspanning voor meer focus en taakgericht gedrag | Vanderleyden, Stijn | Theses and Dissertations | T2 |
2021 | Een CoCo-creatieve aanpak in wetenschapsonderwijs. Objectieve & gepercipieerde effecten van contextrijke instructie in het secundair onderwijs | Dirkx, Bart | Theses and Dissertations | T2 |
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 161 to 180 of 208