Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 181 to 200 of 208
Issue Date | Title | Author(s) | Type | Cat. |
2021 | Corona-proof onderwijs | Coenen, Ann-Kathrin | Theses and Dissertations | T2 |
2020 | Hoe train je student-coaches om leerlingen van het secundair onderwijs aan te zetten tot autonoom leren? | Verlinden, Annabelle | Theses and Dissertations | T2 |
2020 | Op zoek naar de onderzoekende en ontwerpende rol van leerlingen in het verhaal van levenslang wonen. | LUYTEN, Bettina | Theses and Dissertations | T2 |
2020 | Escape rooms in het onderwijs: openen activerende werkvormen nieuwe deuren voor leerlingen? | Huygens, Evert | Theses and Dissertations | T2 |
2020 | Hoe geven Vlaamse secundaire scholen invulling aan werkbaar werk voor leerkrachten? | Ceyssens, Lieze | Theses and Dissertations | T2 |
2020 | Competenties van doctoraatsstudenten | Gokuzum, Hava | Theses and Dissertations | T2 |
2020 | Gebruikerstevredenheid van digitale leerpaden in het hoger onderwijs. Een kwalitatief onderzoek naar ervaringen van studenten | CLERIX, Isaura | Theses and Dissertations | T2 |
2020 | Wat is de houding van leerlingen economie ten opzichte van duurzaamheid? Een herwerkt onderzoeksplan | van Ham, Anne Marie | Theses and Dissertations | T2 |
2020 | Escape rooms in het onderwijs: openen activerende werkvormen nieuwe deuren voor leerlingen? | Brabers, Pieter | Theses and Dissertations | T2 |
2020 | Hoe geven Vlaamse secundaire scholen invulling aan werkbaar werk voor leerkrachten? | CEYSSENS, Linde | Theses and Dissertations | T2 |
2020 | Gebruikerstevredenheid van digitale leerpaden in het hoger onderwijs. Een kwalitatief onderzoek naar ervaringen van studenten | VANMOL, Lien | Theses and Dissertations | T2 |
2020 | Hoe geven Vlaamse secundaire scholen invulling aan werkbaar werk voor leerkrachten? | Vanroy, Sarah | Theses and Dissertations | T2 |
2020 | Op zoek naar de onderzoekende en ontwerpende rol van leerlingen in het verhaal van levenslang wonen. | Jambé, Babs | Theses and Dissertations | T2 |
2020 | Sher-Unlock 2: Een kwalitatieve pilootstudie over de invloed van een escape room op het leerrendement | De Smet, Yana | Theses and Dissertations | T2 |
2020 | Escape the virus: invloed van eduscape rooms op de motivatie van leerlingen | Henkens, Sien | Theses and Dissertations | T2 |
2020 | Op zoek naar de onderzoekende en ontwerpende rol van leerlingen in het verhaal van levenslang wonen. | Bammens, Elisa | Theses and Dissertations | T2 |
2020 | Escape the virus: invloed van eduscape rooms op de motivatie van leerlingen | Fransis, Sylke | Theses and Dissertations | T2 |
2020 | Hoe kijken leerlingen uit een economische richting naar ondernemers op het vlak van duurzaamheid? | Maesen, Lieze | Theses and Dissertations | T2 |
2020 | Escape rooms in het onderwijs: openen activerende werkvormen nieuwe deuren voor leerlingen? | Dirkx, Ellen | Theses and Dissertations | T2 |
2020 | Hoe kijken leerlingen uit een economische richting naar ondernemers op het vlak van duurzaamheid? | Verboven, Jordy | Theses and Dissertations | T2 |
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 181 to 200 of 208