Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 181 to 200 of 252
| Issue Date | Title | Author(s) | Type | Cat. |
| 2021 | Ruimte beleefd in een schoolcontext | Deboo, Marjolein | Theses and Dissertations | T2 |
| 2021 | Nuttige onderwijs- en examenfaciliteiten voor studenten met dyslexie in het hoger onderwijs. Een kwantitatieve en kwalitatieve benadering | Indestege, Jinte | Theses and Dissertations | T2 |
| 2022 | Evaluatie van de nieuwe eindtermen financiële basisgeletterdheid in de eerste graad van het secundair onderwijs | Govaerts, Stéphanie | Theses and Dissertations | T2 |
| 2021 | Nuttige onderwijs- en examenfaciliteiten voor studenten met dyslexie in het hoger onderwijs. Een kwantitatieve en kwalitatieve benadering | Faes, Dario | Theses and Dissertations | T2 |
| 2021 | Corona-proof onderwijs | Wouters, Jens | Theses and Dissertations | T2 |
| 2021 | Problem Based Learning in secondary school mathematics: a quantitative and qualitative research | Valkeners, Ben | Theses and Dissertations | T2 |
| 2021 | Fysieke inspanning in een klascontext bij adolescenten voor meer leerwinst en welzijn | Prenen, Lara | Theses and Dissertations | T2 |
| 2021 | Intense fysieke inspanning voor meer focus en taakgericht gedrag | Reumkens, René | Theses and Dissertations | T2 |
| 2021 | Fysieke inspanning in een klascontext bij adolescenten voor meer leerwinst en welzijn | EVERAERT, Lindsay | Theses and Dissertations | T2 |
| 2021 | Fysieke inspanning in een klascontext bij adolescenten voor meer leerwinst en welzijn | Cöl, Umare | Theses and Dissertations | T2 |
| 2021 | Corona-proof onderwijs | Thierie, Katrien | Theses and Dissertations | T2 |
| 2021 | Studeren met een functiebeperking in het hoger onderwijs: autismespectrumstoornis | Slaets, Helena | Theses and Dissertations | T2 |
| 2021 | Een CoCo-creatieve aanpak in wetenschapsonderwijs. Objectieve & gepercipieerde effecten van contextrijke instructie in het secundair onderwijs | Bogaerts, Falke | Theses and Dissertations | T2 |
| 2021 | Fysieke inspanning in een klascontext bij adolescenten voor meer leerwinst en welzijn | De Smet, Els | Theses and Dissertations | T2 |
| 2021 | Ruimte beleefd in een schoolcontext | Borgers, Laurien | Theses and Dissertations | T2 |
| 2021 | Intense fysieke inspanning voor meer focus en taakgericht gedrag | Grochowczak, Dennis | Theses and Dissertations | T2 |
| 2021 | Welk effect heeft transformatief leren op de houding van burgers ten opzichte van duurzaamheid? | Scevenels, Julie | Theses and Dissertations | T2 |
| 2021 | Ruimte beleefd in een schoolcontext | Mullens, Elizabeth | Theses and Dissertations | T2 |
| 2021 | Studeren met AD(H)D in het hoger onderwijs. Een effectiviteitsstudie van een online coachingstraject in groep | Pauwels, Tina | Theses and Dissertations | T2 |
| 2021 | Corona-proof onderwijs | Vaes, Valerie | Theses and Dissertations | T2 |
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 181 to 200 of 252