| | Issue Date | Title | Contributor(s) | Type | Cat. |
| 1 | 2025 | Design-based onderwijsonderzoek om de implementatie van een interdisciplinaire leerlijn te versterken | DOUMEN, Sarah; BAETEN, Dorien | Conference Material | C2 |
| 2 | 2025 | Opportunities for Inclusion: A Critical Analysis of Higher Education in Flanders | DOUMEN, Sarah; EMMERS, Elke; EVERAERT, Lindsay | Conference Material | C2 |
| 3 | 2025 | Inclusief onderwijs vandaag: reflecties over het EASIE Cross-Country Report | EVERAERT, Lindsay; SAENEN, Liesbet; STRAETEMANS, Marijn; VAES, Merel; DOUMEN, Sarah; STEVENS, Ruth; EMMERS, Elke | Journal Contribution | A1 |
| 4 | 2025 | Opportunities for Inclusion: A Critical Analysis of Higher Education in Flanders | DOUMEN, Sarah; EMMERS, Elke; EVERAERT, Lindsay; Pulinx, Reinhilde; STEVENS, Ruth | Conference Material | C2 |
| 5 | 2025 | Interdisciplinair onderwijs in de praktijk: inzichten van een expertenpanel | JANSSEN, Stijn; Horn, Annemarie; BERGS, Jochen; Biesmans, Katrien; HARDY, An; Thiry, Maarten; VEIJFEIJKEN, Jos; NOTERMANS, Jolien; MICOLI, Valeria; VALKENEERS, Rani; Van Der Rijt, Frauke; Vanelderen, Anouk; BAETEN, Dorien; DOUMEN, Sarah | Journal Contribution | A1 |
| 6 | 2025 | Design-based onderwijsonderzoek om de implementatie van een interdisciplinaire leerlijn te versterken | DOUMEN, Sarah; BAETEN, Dorien | Conference Material | C2 |
| 7 | 2024 | Exploring interdisciplinary education in a new science master's programme: Insights from teachers and students | BAETEN, Dorien; DOUMEN, Sarah; NOTERMANS, Jolien; HARDY, An | Conference Material | C2 |
| 8 | 2024 | Toelichting succesfactoren studiesucces hoger onderwijs op basis van onderzoek UHasselt | DOUMEN, Sarah; NAUWELAERTS, Erna; VERHAERT, Guido | Conference Material | C2 |
| 9 | 2024 | Succesfactoren voor studiesucces in hoger onderwijs: Toelichting op basis van UHasselt onderzoek | DOUMEN, Sarah; NAUWELAERTS, Erna; VERHAERT, Guido | Conference Material | C2 |
| 10 | 2024 | Blok voor blok. Is een korter, intensief bloksysteem het hoger onderwijs van de toekomst? Een kritische reflectie op basis van de recente literatuur | EMMERS, Elke; DOUMEN, Sarah; DO NASCIMENTO ROCHA, Maristela; STRUYVEN, Katrien | Journal Contribution | A1 |
| 11 | 2024 | Futureproof interdisciplinair onderwijs in een wetenschapsmaster: ervaringen van docenten en studenten | BAETEN, Dorien; DOUMEN, Sarah | Conference Material | C2 |
| 12 | 2024 | Exploring interdisciplinary education in a new science master's programme: Insights from teachers and students | BAETEN, Dorien; DOUMEN, Sarah; NOTERMANS, Jolien; HARDY, An | Conference Material | C2 |
| 13 | 2024 | Intersectional cognitive schemas of diversity and inclusion in higher education | DO NASCIMENTO ROCHA, Maristela; DOUMEN, Sarah; EMMERS, Elke; STRUYVEN, Katrien | Journal Contribution | A1 |
| 14 | 2024 | Energy materials and quantum technologies for the future: the case of the Master of Materiomics | DOUMEN, Sarah; BAETEN, Dorien; SIYUSHEV, Petr; ERMAKOVA, Anna; NESLADEK, Milos; VANPOUCKE, Danny E.P.; VANDEWAL, Koen; HARDY, An | Conference Material | C2 |
| 15 | 2024 | Energy materials and quantum technologies for the future: the case of the Master of Materiomics | DOUMEN, Sarah; BAETEN, Dorien; NESLADEK, Milos; ERMAKOVA, Anna; SIYUSHEV, Petr; VANPOUCKE, Danny E.P.; VANDEWAL, Koen; HARDY, An | Conference Material | C2 |
| 16 | 2024 | The journey of curricular sustainability at Hasselt University | NOTERMANS, Jolien; VANSWEEVELT, Frederique; VALKENEERS, Rani; DILLIS, Sarah; VERBEECK, Griet; DOUMEN, Sarah; BAETEN, Dorien | Conference Material | C2 |
| 17 | 2024 | The journey of curricular sustainability at Hasselt University | NOTERMANS, Jolien; VANSWEEVELT, Frederique; VALKENEERS, Rani; DILLIS, Sarah; VERBEECK, Griet; DOUMEN, Sarah; BAETEN, Dorien | Conference Material | C2 |
| 18 | 2023 | De relatie tussen het studiekeuzeadvies van de klassenraad en studiesucces in het hoger onderwijs | DOUMEN, Sarah; NAUWELAERTS, Erna; VERHAERT, Guido | Conference Material | C2 |
| 19 | 2023 | Interdisciplinary futureproof higher education | DOUMEN, Sarah; DENOLF, Katleen; Blom, Burgert; Bertolini, Luca; Gerritsen, Debby; Sol, Katusha; Bendermacher, Guy; Moroni, Lorenzo; Bauer, Jurica; BAETEN, Dorien; NOTERMANS, Jolien; HARDY, An | Conference Material | C2 |
| 20 | 2023 | The impact of an incremental and iterative teaching method on student learning and motivation | NOTERMANS, Jolien; LUYTEN, Kris; DOUMEN, Sarah | Conference Material | C2 |
| 21 | 2023 | STEM-competenties in actie: toepassing van het STEMOOV-model in het hoger onderwijs | ENGELEN, Ilse; VAES, Merel; DOUMEN, Sarah; BAETEN, Dorien; VANDEWAL, Koen; DENOLF, Katleen | Conference Material | C2 |
| 22 | 2023 | Guiding Students’ Transition to University: Which Student Factors to Include? | NAUWELAERTS, Erna; DOUMEN, Sarah; VERHAERT, Guido | Journal Contribution | A1 |
| 23 | 2023 | The implementation of interdisciplinary employability skills in a futureproof materials science curriculum: a case study | BAETEN, Dorien; DOUMEN, Sarah; NOTERMANS, Jolien; DENOLF, Katleen; HARDY, An | Conference Material | C2 |
| 24 | 2023 | The implementation of interdisciplinary employability skills in a futureproof materials science curriculum: a case study | BAETEN, Dorien; DOUMEN, Sarah; NOTERMANS, Jolien; DENOLF, Katleen; HARDY, An | Conference Material | C2 |
| 25 | 2023 | Hoe inclusief is je pedagogiek? Een analytisch kader voor neoliberale tijden | DO NASCIMENTO ROCHA, Maristela; DOUMEN, Sarah; EMMERS, Elke; STRUYVEN, Katrien | Conference Material | C2 |
| 26 | 2023 | De overgang naar het hoger onderwijs: belangrijke leerlingfactoren en de rol van de klassenraad | NAUWELAERTS, Erna; DOUMEN, Sarah | Journal Contribution | A3 |
| 27 | 2023 | Design-based research to guide the implementation of a curriculum in science focused on a sustainable future | DOUMEN, Sarah; BAETEN, Dorien; NOTERMANS, Jolien; DENOLF, Katleen; HARDY, An | Conference Material | C2 |
| 28 | 2023 | The implementation of interdisciplinary employability skills in a futureproof materials science curriculum: a case study | DOUMEN, Sarah; DENOLF, Katleen; BAETEN, Dorien; NOTERMANS, Jolien; HARDY, An | Conference Material | C2 |
| 29 | 2023 | Challenges faced integrating an interdisciplinary learning line in a new master in material science | DENOLF, Katleen; DOUMEN, Sarah; BAETEN, Dorien; NOTERMANS, Jolien; HARDY, An | Conference Material | C2 |
| 30 | 2023 | STEM-competenties in actie: Toepassing van het STEMOOV- model in het hoger onderwijs | ENGELEN, Ilse; VAES, Merel; DOUMEN, Sarah; BAETEN, Dorien; VANDEWAL, Koen; DENOLF, Katleen | Conference Material | C2 |
| 211 | 2023 | Challenges faced integrating an interdisciplinary learning line in a new master in material science | DENOLF, Katleen; DOUMEN, Sarah; BAETEN, Dorien; NOTERMANS, Jolien; HARDY, An | Conference Material | C2 |
| 212 | 2023 | CTRL-F: Op zoek naar inclusie in het onderwijs | EMMERS, Elke; SAENEN, Liesbet; DOUMEN, Sarah | Journal Contribution | A2 |
| 213 | 2023 | Uitschrijving en heroriëntering in het eerste bachelorjaar aan UHasselt: Een kwantitatieve analyse vanuit het perspectief van het kwartielsysteem | DOUMEN, Sarah; EMMERS, Elke; VERHAERT, Guido; DO NASCIMENTO ROCHA, Maristela; STRUYVEN, Katrien | Research Report | R2 |
| 214 | 2023 | The impact of an incremental and iterative teaching method on student learning and motivation | NOTERMANS, Jolien; LUYTEN, Kris; DOUMEN, Sarah | Conference Material | C2 |
| 215 | 2023 | Enhancing equity and inclusion through block teaching: lessons from diverse student experiences | EMMERS, Elke; STRUYVEN, Katrien; SAENEN, Liesbet; DOUMEN, Sarah; DO NASCIMENTO ROCHA, Maristela | Conference Material | C2 |
| 216 | 2023 | Unleashing Potential: Exploring Pathways to Inclusive Higher Education | EMMERS, Elke; STRUYVEN, Katrien; COPPENS, Liesbeth; CONINX, Karin; DO NASCIMENTO ROCHA, Maristela; DOUMEN, Sarah; SAENEN, Liesbet | Conference Material | C2 |
| 217 | 2023 | Probleemgestuurd onderwijs in de educatieve master ter verbinding met het secundair STEM-onderwijs | ENGELEN, Ilse; VAES, Merel; DOUMEN, Sarah; Blom, Burgert; DENOLF, Katleen | Conference Material | C2 |
| 218 | 2023 | Application of The Learning Strategies and Motivation Questionnaire (LEMO) at the University: Reliability and Relation to First-year GPA | NAUWELAERTS, Erna; DOUMEN, Sarah | Journal Contribution | A1 |
| 219 | 2023 | Block by block: Is a shorter, intensive block system the higher education of the future? A critical reflection based on recent literature | DOUMEN, Sarah; EMMERS, Elke; DO NASCIMENTO ROCHA, Maristela; STRUYVEN, Katrien | Conference Material | C2 |
| 220 | 2023 | Training students for the future workforce: the development of interdisciplinary skills in a science curriculum | BAETEN, Dorien; DOUMEN, Sarah; NOTERMANS, Jolien; DENOLF, Katleen; HARDY, An | Conference Material | C2 |
| 221 | 2023 | De relatie tussen het studiekeuzeadvies van de klassenraad en studiesucces in het hoger onderwijs | NAUWELAERTS, Erna; DOUMEN, Sarah; VERHAERT, Guido | Conference Material | C1 |
| 222 | 2023 | De ontwikkeling van een interdisciplinair futureproof curriculum in de bètawetenschappen | DOUMEN, Sarah; BAETEN, Dorien; NOTERMANS, Jolien; DENOLF, Katleen; VANDEWAL, Koen; VANDAMME, Dries; NESLADEK, Milos; GRAULUS, Geert-Jan; VANPOUCKE, Danny E.P.; VAN BAEL, Marlies; VANDERZANDE, Dirk; HARDY, An | Journal Contribution | A1 |
| 223 | 2023 | Lessen uit het Eurydice-rapport: Een Vlaamse reflectie over kansengelijkheid en inclusie in het hoger onderwijs | EMMERS, Elke; STEVENS, Ruth; DOUMEN, Sarah; EVERAERT, Lindsay; DECABOOTER, Iris; ENGELEN, Ilse; Jansen, Dorien; Pulinx, Reinhilde | Journal Contribution | A2 |
| 224 | 2022 | Het gebruik van een digitaal groeiportfolio om de competentieontwikkeling van studenten te maximaliseren | DOUMEN, Sarah; NOTERMANS, Jolien; HARDY, An | Conference Material | C2 |